Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com223 US$
Priceline223 US$
eDreams223 US$
Booking.com223 US$
CheapTickets223 US$
Travelocity223 US$
Beoordeeld op 23 februari 2021

Prachtige omgeving en mooie kamer. Alles was goed geregeld en coronaproof. Diner werd op de kamer geserveerd en was heerlijk! Ontbijt was ook zeer uitgebreid en ruim voldoende. Echt een aanrader om even lekker te genieten en even er tussenuit te zijn in deze gekke tijd.

Beoordeeld op 22 februari 2021 via mobiele applicatie

De grote en luxe Suite nr 12 heeft een geweldig terras (boven mee ingang) waar je sochtends in het zonnetje kunt ontbijten. Op de kamer stond een mooi gedekte tafel waar we savonds heel
Sfeervol konden dineren. Je merkt dat het hotel er ondanks de corona echt iets gezelligs van probeert te maken. Wij komen zeker nog eens terug

Beoordeeld op 8 februari 2021

Alles tip top in orde. Prachtige kamers, heerlijk diner en compleet ontbijt (beiden op de kamer).
Prachtig uitzicht vanuit de kamer.
Heerlijke wandelingen in de omgeving gemaakt. De sneeuw was natuurlijk een extraatje!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 februari 2021

Het hotel is super, de kamer was boven verwachting ruim en stijlvol ingericht en met alle gemakken voorzien. Ook de locatie was geweldig, met veel wandelroutes direct startend vanaf het hotel! Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam en zij hebben ook goede tips over wat te doen in de buurt. Daarnaast was het ontbijt en het diner prima en hebben wij hier goed van kunnen genieten op de gedekte tafel in onze kamer. Al met al een uitstapje wat zeker aan te raden is, ook tijdens deze volledige lockdown. Je komt helemaal tot rust en kan echt even goed genieten van de natuur, omgeving en een heerlijk hotel!

Kamertip: De kamers met open badkamer en bad zijn zeker een aanrader.
Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 25 november 2020

Normaal schrijf ik geen recensies maar wij zijn zo positief verrast geweest met ons verblijf dat ik vind dat zij dit verdienen. Al voordat wij bij het landgoed verbleven zijn we al enorm vriendelijk geholpen en geven ze je echt dat beetje extra verzorging (even nabellen nadat je wat specifieke wensen hebt aangegeven om duidelijk te hebben hoe ze je het beste kunnen helpen bijv.). Daarnaast is het personeel echt uitzonderlijk vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Echt hospitality met hoofdletters. Het eten (La Bella Source) alsmede het ontbijt waren van uitzonderlijke kwaliteit en heerlijke bijpassende wijnen. De kamer ontbrak aan niks en was ook van hoogstaande kwaliteit. En het landgoed zelf en de omgeving? Schitterend! Je merkt ook echt dat je bij een familiehotel verblijft en dat zij het samen tot in de puntjes in orde hebben. Ook in deze tijden voelde ik me daar veilig en ontbrak het zeker niet aan de juiste hygienemaatregelen. Hier kom ik maar al te graag weer een keer terug! En nogmaals enorm bedankt, dit was een geweldig weekend dankzij jullie!

Datum van verblijf: november 2020