Travelocity
Expedia.com106 US$
Booking.com106 US$
NH Hotels
Beoordeeld op 22 oktober 2020 via mobiele applicatie

Goed bereikbaar, gratis parkeergelegenheid aan de voorkant van het hotel. Zeer hartelijke ontvangst. Mooie schone kamer met fantastisch uitzicht over de Nederrijn. Vanwege corona hebben we in het hotel gegeten, prima diner, redelijke prijzen. 10 wandelen naar het centrum. Goed hotel om nog eens heen te gaan.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 6 oktober 2020

Wij werden op een plezierige manier ontvangen. Het personeel is erg attent en vriendelijk. De kamer met uitzicht over de Rijn was prima en de ochtend zijn we gestart met een goed verzorgd ontbijt. De Corona regels werden goed opgevolgd .

Kamertip: Met uitzicht rivier
Datum van verblijf: oktober 2020
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, een mooie 10!

Dank u wel.

Beoordeeld op 29 september 2020

We hebben twee nachten doorgebracht in het Rijnhotel. Om zeker te zijn van goed uitzicht boekten we een junior suite: volgens de plaatjes op de site is het uitzicht dan prima. Maar wij zaten grotendeels tegen een grote muur aan te kijken. Voor het uitzicht moest je het brede terras op. Dan kun je beter een goedkopere gewone kamer met uitzicht boeken. Ook het gevraagde twin bed was er niet en kon ook niet meer geregeld worden. Verder kan het hotel wel wat modernisering gebruiken. Het ontbijt was lekker en de meeste mensen vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2020
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Geachte mevrouw Irene,

Dank u wel voor deze beoordeling en wellicht tot een volgende keer.

Beoordeeld op 23 september 2020

ondanks het wat ouder gebouw prima service en medewerkers zeer klantvriendelijk en resultaatgericht. Goede verhouding corona maatregelen en kwaliteit verblijf. Het restaurant is weer beperkt open voor diner en het ontbijt gevarieerd en uitgebreid !

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Geachte gast,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Zeker in deze tijd is het erg leuk om te lezen.

Beoordeeld op 18 september 2020

Beetje trieste locatie, met een beetje triestig interieur, gedateerde kamers en sanitair, en aan de buitenkant, vooral aan de rivierzijde, een gevoel van 'vergane glorie'. Bedden waren goed, dat dan weer wel.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij gaan ervan uit dat u een fijn verblijf heeft gehad .