“Lekker en leuke plek!”
Beoordeling van Fortvier

Fortvier
Geclassificeerd als nr. 187 van 326 Restaurants in Arnhem
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het team moet nog een beetje op elkaar inspelen, maar allemaal van goede wil en het eten is er heerlijk!! Mooie wijnkaart, oesters, krab, fijn bier van de tap...hier kom ik vaker hoor!

Datum van bezoek: februari 2020

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben wij hier voor het eerst gegeten. Super aanwinst voor onze wijk. Wij hadden vooraf de pata negra genomen. Top kwaliteit! Als hoofdgerecht hebben wij samen de sucade steak van 500 gr gedeeld. Wij zijn echte fijnproevers en kunnen zeggen dat dit zeker kwalitatief vlees was. Super smaak. Tegenvaller was dat het vlees (te) koud werd geserveerd. Dit hebben we aangegeven en deze feedback werd goed ontvangen en we kregen om die reden 2 glazen rode wijn. Netjes!
We hebben samen een fles rode wijn gedronken die aangeraden werd door de ober. Heerlijke wijn!
Super etablissement waar gebruik wordt gemaakt van kwalitatieve producten en waar vriendelijk en enthousiast personeel rondloopt. Het loopt allemaal nog niet ‘smooth’. Je moet soms lang op je drankjes en/of eten wachten en wij zagen dat ook bij mensen om ons heen gebeuren. Wij hebben hier alle begrip voor, want het restaurant is net pas open. De basis is meer dan goed, dus we hebben er alle vertrouwen in dat de puntjes op de I gezet gaan worden. Top dat we nu lekker samen wijntjes kunnen doen en heerlijk kunnen eten en lopend naar huis kunnen. We hebben een hele fijne avond gehad :)

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Pas 2 maanden open , prima sfeer, prima personeel. Een prachtig gebouw, stoer no-nonsense gebouw. Binnen staal met stoere balken en goede goede stoelen om een avond lang op te zitten .Hoge ramen, prachtig uitzicht over meer, vijver, hoe U het ook wil noemen. Vandaag 13 maart”Corona” dag zat het restaurant nog propvol, hopelijk mag dat zo blijven. De tuin moet natuurlijk nog aangelegd worden. Prima parkeerfaciliteiten.
Nu het eten, van hapjes tot stoere steaks, zeer betaalbaar. Wijnkaart veelbelovend, van 3,5€ tot 7 € per glas. Koffie voor nog geen 3€, appeltaart 2,9€ , kortom je kunt hier ook prima voor koffie met taart komen.
We hadden steak tartare en spare ribs, de schelvis van de dames een aanrader.
De enige dissonant was de frites overgoten met brokkel kaas , mijn boodschap : regel frites mayo, daar houdt Nederland van.
Het is een aanrader voor Arnhem Zuid, maar ook voor Noord , Elst etc.
Veel succes daar !

9 maart 2020 beoordeeld

Gisteren met familie fantastisch geluncht in FortVier Schuytgraaf. Dit nieuwe restaurant heeft een fijne sfeer en lekker eten. Was ervan uitgegaan dat wij er ongeveer twee uur zouden doorbrengen, maar ongemerkt is het zo'n vier uur geworden. Heel gezellig.

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe plek. Het gebouw en interieur is nog niet helemaal af. Kan een hele mooie en gezellige plek worden. Menu is een nieuwe opzet, kleinere hapjes( tussengerechten). De prijzen vind ik nog wel redelijk hoog. Ligt misschien aan de locatie. Personeel is vriendelijk maar ook nog wat zoekende. En zo is alles het nog net niet. Ik hou de boel even in de gaten. Ben benieuwd hoe het wordt/is over een paar maanden.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Fortvier bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In Fortvier geweest? Deel je ervaringen!