“Lekkere gerechten, goede kwaliteit”
Beoordeling van Miyagi & Jones Arnhem

Miyagi & Jones Arnhem
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 47 van 327 Restaurants in Arnhem
Beschrijving: OP 1 DECEMBER A.S. OPENEN WIJ ONZE DEUREN EN IS MIYAGI AND JONES IS DÉ NIEUWE HOTSPOT VAN ARNHEM! GELEGEN AAN DE RAND VAN HET CENTRUM, AAN DE ING. J. P. VAN MUIJLWIJKSTRAAT 23, KUN JE BIJ ONS GENIETEN VAN FRISSE WIJNTJES, MEER DAN 30 SOORTEN SPECIAAL BIER EN UITERAARD VAN ONS ASIAN STREETFOOD & SUSHI; AZIATISCHE GERECHTEN MET HIER EN DAAR EEN WESTERSE TWIST. IN ONS STOERE EN VERNIEUWENDE SFEER KUN JE GENIETEN VAN EEN ONWIJS LEKKER AVONDJE UIT!
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening, als je een menu meent dan kan je voor een tablet kiezen waarmee je kan bestellen. Erg handig en je kan op foto’s zien hoe een gerecht eruit ziet.
Lekkere gerechten.

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We hebben de 3 gangen aanbieding gedaan. 3x2 gerechters uitzoeken per persoon. Het toetje is later apart te bestellen. Was erg lekker. Eigenlijk geen gerecht gehad dat we niet lekker vonden. Zeker een aanrader. Leuke, fijne bediening met goed advies. We hadden een toetje besteld, maar die vonden we eigenlijk te groot en in verhouding van het hoofdgerecht vond ik het minder lekker. Maar dat is natuurlijk persoonlijk :-)

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in centrum Arnhem vele verschillende keuken van sushi tot vegetarische “street food” heerlijke gerechten. Bediening was prima even als de wijn adviezen van de manager die keihard mee werkt in de zaak.
Van vis, vlees of vegetarische gerechten.
Ons eerste bezoek aan deze prachtige zaak met mooie ambiance en heerlijke niet overheersende dj.
Voor alle leeftijden geschikt en prima

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag 22-02-20 heerlijk gegeten bij dit restaurant.
Had al meerdere mensen uit mijn omgeving hierover gehoord.
Lekker eten, lekker drinken en een prima bediening!
Echt een aanrader om een avondje heen te gaan. Na 20.00 uur in het weekend, heerlijke live muziek van een DJ.

Het kan nog niet tippen aan Mr. Miyaghi in Melbourne (Australia), vandaar 4 sterren van mij.

Datum van bezoek: februari 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een overheerlijke gerechten. En wat fijn dat je uit een 3- of 4- gangen menu kunt kiezen want dan kun je van alles proeven en delen. De cocktails zijn ook een echte aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Miyagi & Jones Arnhem bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland
Arnhem, Gelderland

Oosterbeek, Gelderland

In Miyagi & Jones Arnhem geweest? Deel je ervaringen!