“Heerlijk eten in een superleuke ambience”

ROADHOUSE Arnhem Steak & Fish
Reserveer een tafel
do 21/1
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 344 Restaurants in Arnhem
27 september 2020 beoordeeld

Een restaurant met een super leuke uitstraling en inrichting. Ontzettend leuke kaart met heerlijke gerechten. Alles wat wij besteld hadden was echt heerlijk! Ook de bediening was leuk en snel. Koetom een aanrader!

27 september 2020 beoordeeld

Leuke Roadhouse. Geeft zeker wel een Amerikaans sfeertje. Het eten is goed en de bediening is volgens mij wel wat drukte gewend; ze zijn erg vlot en vriendelijk. Houden het allemaal goed in de gaten en komen snel bij je. Eerste bezoek hier is ons dus wel goed bevallen!

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De borden waren erg mooi opgemaakt (wat ik niet verwachtte bij een steakhouse) en het eten was echt heerlijk. Ik ben geen mega vleesklant, maar vond de varkenshaas heel lekker. Over de aankleding in het restaurant is ook tot in de puntjes nagedacht, erg leuk. Personeel is ook vriendelijk. Door de drukte duurde het eten iets langer, maar alsnog een absolute aanrader!

5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten hier afgelopen week! Mochten wij nog eens in de buurt zijn, komen wij zeker nog eens langs. Personeel is heel vriendelijk en het restaurant is mooi en sfeervol ingericht. Snelle service! Een aanrader!!

9 augustus 2020 beoordeeld

Erg lekker gegeten in een super sfeer! Top bediening ondanks dat het erg druk was. Absolute aanrader voor wie van die Amerikaanse sfeer en geweldige spareribs houdt!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die ROADHOUSE Arnhem Steak & Fish bekeken, bekeken ook

In ROADHOUSE Arnhem Steak & Fish geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.