“Een Arnhems pareltje. ”
Beoordeling van Restaurant Balaboosta

Restaurant Balaboosta
Geclassificeerd als nr. 74 van 326 Restaurants in Arnhem
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou er zo voorbij kunnen lopen omdat dit restaurant niet op een plek zit waar je een restaurant zou verwachten. Het interieur heeft een gezellige ambiance, de gerechten worden met liefde bereid en de personen in de bediening doen altijd hun uiterste best om het mij en mijn gezelschap naar de zin te maken. Alhoewel het restaurant niet pretentieus is, verbaas ik me altijd over het hoge niveau van de gerechten. De kaart wisselt veelvuldig en de wijnkaart is ales behalve saai te noemen. En daarnaast, en niet geheel onbelangrijk, hanteren ze hier een prima prijs-kwaliteitverhouding. Niets dan lof!

Datum van bezoek: maart 2020

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we een tafelgenoot hadden met voedings allergieën hadden we voor balaboosta gekozen. Al meerdere malen erg lekker gegeten. Maar deze avond verliep bijzonder vreemd. Na het opnemen van onze bestelling kwam de kok/eigenaresse enigszins geïrriteerd naar onze tafel met de mededeling dat diegene met de allergie niet kon verwachten dat ze dat aan ging passen. Ze kwam dit erg vervelend melden. Nogal overspannen indruk maakte ze........... lang verhaal kort we werden met 7 dames het restaurant uitgestuurd.
Totaal verbaasd zijn we weggegaan. Toen we buiten stonden kwam haar vaste medewerker van de bediening haar excuses aanbieden. Wat we heel erg netjes vonden. Helaas niets meer vernomen van het restaurant. Het was ons favoriete adres maar daar is nu een einde aangekomen en denk dat als ze zo doorgaat ze binnenkort haar zaak kan sluiten. Helaas van ons een slechte review die ze had kunnen voorkomen als ze nadien op de situatie was teruggekomen.

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend gezellig sfeervolle tent, kleine kaart. Ontzettend smaakvol en originele gerechten. Fijne bediening, niet te stijf , amicaal op de juiste manier.
I

Datum van bezoek: februari 2020
11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben we dit restaurant voor het eerst bezocht en we waren blij verrast! Heel gezellig en ongedwongen. En de gerechten waren héééérlijk top! Complimenten voor de kol en de vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige plek en lekker eten. Het restaurant heeft de tafels dicht bij elkaar staan, maar dit is vooral voor het personeel lastig. Als hoofdgerecht een lekkere kaasfondue en vooraf een wildzwijnham met geitenkaascreme.. toe een Balaboostakoffie.
Een restaurantbom zeker nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Balaboosta bekeken, bekeken ook

In Restaurant Balaboosta geweest? Deel je ervaringen!