Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Ouderwets avondje bowlen

Bowlen zoals je verwacht. Vervelend is dat de ingang zorgt voor een tocht door de zaak. Her en ... meer lezen

Beoordeeld op 11 februari 2018
Marcel S
via mobiele applicatie
familiefeest

Als je binnenkomt ziet het er al heel gezellig uit. Personeel heel vriendelijk en heel vlot ... meer lezen

Beoordeeld op 12 januari 2017
146ingem
Apeldoorn, Nederland
Lees alle 13 beoordelingen

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Heb online een baan gereserveerd, maar vanwege omstandigheden gaat dit niet meer lukken. Kan deze niet eens annuleren alleen verplaatsen naar een andere dag omdat het online gereserveerd is. ECHT BELAGELIJK!! Geld klopperij dit.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst de trap naar beneden genomen om gezellig de schoenen te passen. Opmerkelijk was de rioollucht wat vanuit de naastgelegen toiletten kwam. Vervolgens plaats genomen op onze baan. Airco zat aardig te draaien, maar de filters zijn te ranzig voor woorden... Wat een stof en pluizen gingen daar aan. Zijn zeker nooit schoon gemaakt. Vervolgens worden de drankjes en de koud bereidde tosti's geserveerd recht onder de airco unit. En als je nog niet eens fatsoenlijk een tosti kan bereidden dat gewoon wit geserveerd wordt, dan ben ik bang dat je het niet helemaal begrepen hebt....

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 1 april 2018

De bowlingbaan is iets gedateerd, maar de sfeer is goed en gezelligheid staat bovenaan de lijst van het personeel wat erg attent en behulpzaam is, we hadden met vrienden een arrangement met bowlen en eten, er was veel te kiezen uit soorten vlees, salades, sausjes, patat en stukjes stokbrood, er was meer dan genoeg voor iedereen, wij vinden het een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Bowlen zoals je verwacht.

Vervelend is dat de ingang zorgt voor een tocht door de zaak.

Her en der wat verouderd, maar verder prima.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 18 september 2017

Een verjaardagsfeestje hier gevierd en de mogelijkheden om arrangementen te combineren waren aanwezig. Er werd ook meegedacht. De service tijdens het feest zelf was ook uitstekend en de kwaliteit van het gebodene meer dan goed.

Datum van activiteit: september 2017