“Gezellig, goed restaurant!”

Keukens: Nederlands, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De Smoezer is een restaurant waar duidelijk aandacht wordt besteed aan de gasten! Erg lekker gegeten en goed geholpen door het personeel. Verder een gezellige ambiance en sfeer

Tip: ossenhaas, uitzonderlijk mals en erg smaakvol

Datum van bezoek: juli 2020

22 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de verjaardag van mijn moeder (88) hier eten besteld. Alles keurig doorgenomen en de mevrouw aan de telefoon dacht leuk mee. Het werd keurig op tijd bezorgd. Op een krukje en met afstand werd de maaltijd aangeboden.
Over de smaak kan ik ook alleen maar zeggen dat die prima was. Niks op aan te merken. Op de uitvoering van de bezorging heb ik wel wat aanmerkingen/tips.
Voorgerecht hadden we een proeverij van gerechtjes. Dit was gevarieerd en smakelijk. Niet alles was goed warm wat warm hoorde te zijn. Als hoofd gerecht slibtongetjes, ribeye en entrecote. Als toe een grand dessert.
Er waren een stuk of 8 kleine doosjes met in 2 ervan soep, 2 met saus, 1 met mayo 1 met dressing??? En nog 2 met een witte saus. Geen idee wat het was of waar het bij hoorde. Misschien handig om het op de doosjes te schrijven. Alle doosjes waren matig warm, soep, champignonsaus , pepersaus . Verder waren de slibtongetjes zo goed als koud, het andere vlees was matig warm. De aangeboden patat was koud en hard en taai. Die was echt niet goed om te eten. Maar wat ik al schreef de smaak was verder prima .
Al met al toch een teleurstelling. Als het de bedoeling was geweest dat we het zelf weer moesten verwarmen had ik dat graag vernomen aan de telefoon of bij aflevering. Voor bv de patat was dit zeker geen optie geweest.
Het grand dessert was prima. Wat rommelig misschien alles zo in een doosje maar verder was het goed.
Ik begrijp dat het voor een restaurant moeilijk is in deze tijd maar als je de maaltijden niet op temperatuur kunt aanbieden sla je de plank toch mis denk ik.

Datum van bezoek: april 2020
1 februari 2020 beoordeeld

Vanavond met z’n tienen bij de Smoezer gegeten. Ontvangst was vriendelijk en eerste indruk van de ambiance positief. Daarna werd het al gauw minder toen we een fles Merlot bestelden en twee kannen water bij het eten wilden hebben. Kennelijk vond een personeelslid - notabene iemand met een oortelefoon en dus leidinggevend - het nodig hierover een denigrerende opmerking te maken naar een collega en wel zodanig dat we het konden horen. Gênant en zo praat je niet over je gasten. Het eten was oké, de toetjes geen 8 euro waard. Maar wat ons vooral opviel was de gehaastheid van al het personeel. We werden er zenuwachtig van. Om de paar minuten kwam er weer iemand met de vraag of we nog wat wensten. Staaltje ‘pro-selling’ over the top. En 5 seconden nadat we vertrokken waren werden de tafels haastig klaargemaakt voor de volgende gasten. Al met al: personeel is onder de maat en - met uitzondering van de jongeman die de gasten ontving en ons bij vertrek de jassen gaf - te gehaast. Helaas is de Smoezer geen aanrader en we komen hier bij een volgend bezoek aan Apeldoorn niet terug.

Datum van bezoek: februari 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima zaak en uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Prijs kwaliteitsverhouding ook helemaal in orde. Ideaal voor zakelijke doeleinden.

Datum van bezoek: januari 2020
17 oktober 2019 beoordeeld

Onbeschoft personeel waar we op een zeer onprofessionele manier werden behandeld. Eten was oke, maar niet bijzonder.

Ik kom hier nooit meer.

Datum van bezoek: oktober 2019
smoezer, Owner van De Smoezer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Geachte heer of mevrouw "Gompie1984",

Graag verneem ik van u de naam waarop u bij ons gereserveerd heeft en datum en tijdstip, zodat ik kan nagaan welke medewerker er "zeer onprofessioneel en onbeschoft" tegen u is geweest. Wij willen als team niet dat onze gasten op de door u omschreven manier worden behandeld.

Over het door u genoemde "van der Valk" eten zou ik ook graag meer details willen weten zonder mijn gewaardeerde collega's van het van der Valk concern te kwalificeren.

Met een vriendelijke groet,
John Hoogervorst
Restaurant De Smoezer Apeldoorn

Reizigers die De Smoezer bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland
Apeldoorn, Gelderland

In De Smoezer geweest? Deel je ervaringen!