Beoordeeld op 2 maart 2020

Goede service,erg leuk aardig personeel.gezellige bar lounge gedeelte. Perfect ontbijt. Goede kamer met goed bed. Verder gratis parkeren en lekker snel in t centrum en heel goed wandelen in de omgeving

Beoordeeld op 28 februari 2020

Kamer komt niet overeen met wat wij geboekt hebben, de grote van de kamer is kleiner dan wordt vermeld en ook de foto.s komen niet overeen. Ook geen koelkastje op de kamer, hebben ze 2 maanden geleden van alle kamers gehaald werd verteld. Ondanks dat er een melding van gemaakt is staat het nu na een week nog steeds zo op de website. Hier beide daarna een klacht over ingediend, maar geen serieus antwoord opgekregen. Bilderberg onwaardig.

Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

We sliepen in een luxere kamer. Jammer genoeg niet de luxe die we verwacht hadden. Kamer was groot. Prima bed. Alleen badkamer nou ja badkamertje had iets meer kunnen zijn. We hadden gehoopt op een infinity badkamer. Dus valt een gewone badkamer snel tegen. En dan met ligbad met gordijnen. Eigenlijk niet van deze tijd. Beter inloopdouche. Zwembad was inderdaad een beetje fris. Sauna oke. Stoomcabine slechts voor 2 personen.Het geheel was
Qua uitstraling een beetje erg saai.
Ontbijt was goed. Alleen de ruimte met vele gasten toch wel aan de krappe kant.
Schoonmaak. Schijnbaar worden alleen de bedden opgemaakt. En handdoeken vervangen. Prullebak niet leeg gemaakt. Asbak op balkon niet leeg gemaakt en een papiertje wat op de grond lag. Is gewoon blijven liggen. Je viel erzowat overheen.

Beoordeeld op 25 februari 2020

Fijn hotel om te verblijven. Fijne service, rustige omgeving en een mooi zwembad op de bovenste verdieping. Ruime kamers, wel ietsjes verouderd maar dat geeft geen hinder. Goed ontbijt, uitgebreide keuze.

Beoordeeld op 23 februari 2020

Hotel staat op een mooie lokatie. De kamers zijn er gedateerd en de bedbank is toe aan vervanging, veren staken eruit! Ontbijt is prima en heerlijk gegeten in restaurant Kingstreet. Helaas verkeerde informatie gekregen over het tijdstip van het ontbijt....