“Gezellig personeel en lekker gegeten”
Beoordeling van Grandcafe Bommel Sneek

Grandcafe Bommel Sneek
Geclassificeerd als nr. 54 van 58 Restaurants in Sneek
Keukens: Europees
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en spontaan personeel. Het eten was lekker. De garnituren werden mooi geserveerd. Porties zijn normaal.Leuk detail: kluisdeur in het toilet

Datum van bezoek: maart 2020

2 februari 2020 beoordeeld

Gisterenavond voor ons vertrek nog snel een hapje wezen eten .
Snel goed en vrolijke bediening.
Dit hadden we nodig vriendelijk bedankt.

Datum van bezoek: februari 2020
11 januari 2020 beoordeeld

Gisteren een heerlijke lunch gehad met mijn vrouw de bediening was erg vriendelijk
Ik kan mij nietv
Vinden in veel wat op deze site staat . Wij waren zeer tevreden gaanregelmatig uit eten .
Zeker een aanrader vandaar 5 sterren,

Datum van bezoek: januari 2020
25 december 2019 beoordeeld

Afgelopen week een hapje wezen eten, het regende en we zochten een plekje waar het gezellig is. Toen we binnen kwamen werden we vriendelijk begroet, de ruimte is heerlijk knus je kan boven en beneden zitten, Lekker loungen op de banken als je wilt, echt een beetje een huiskamersfeer. Ze hebben veel speciaal bier en het Sneker biertje viel ons goed in de smaak! We bestelden een hamburger en en een groot stuk vlees met een bot (Ik weet niet meer hoe het heet) alles zag er verzorgt uit en smaakte heerlijk. Ten slotte nog een heerlijke koffie Het meisje was echt een super gastvrouw, die ook gezellig praatjes maakte met de gasten i.p.v. alleen maar statisch drankjes verkopen . Top ervaring dus, bedankt! Wat een super leuke plek om te zitten! Het terras ziet er ook heel gezellig uit en de dame die ons hielp was super lief en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en het was zeker niet duur. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019
19 december 2019 beoordeeld

Voor het eerst en voor het laatst hier gelunchd. Toen we binnen kwamen zaten er twee stellen, echter die gingen al snel afrekenen. Bestelling gedaan, een koffie, een cola en salade kip en een panini brie. De drankjes kwamen snel en daarna gebeurde er niets meer, na een half uur maareens gevraagd of het eten vandaag nog zou komen, antwoord: komt er zo aan. We waren de enige gasten in de zaak dus van enige drukte in de keuken was geen sprake. Nog eens 5 minuten later kwam onze bestelling en daar gaat het helemaal mis. Het was geen panini, de brie was er langs gelopen en de enige smaak was een dressing. De salade was al niet veel beter, het was meer een kippensoep, waar stukjes kip en sla dreven in een dressing.
Toen we er wat van zeiden kregen we te horen can het meisje in de bediening: "ik zal het doorgeven, dat is dan € 25,55 (de volle mep) en dat was het." Ze zei nog tot ziens, wij in koor "denk het niet"

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Grandcafe Bommel Sneek bekeken, bekeken ook

In Grandcafe Bommel Sneek geweest? Deel je ervaringen!