Beoordeeld op 28 december 2019

matig diner

Behulpzaam personeel
gehorig
centrale ligging

Sleutelkaarten moeten steeds omgewisseld worden, doen het niet.

Er is geen koelkast voor de gasten, er is geen schoenenschoonmaak voorziening.

Kamertip: Vraag om een kamer met bad
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2019

Het hotel lijkt eerder geschikt voor groepen of voor zakenlui die in deze industriële omgeving werkzaam zijn. Vriendelijk personeel, maar onvoldoende professioneel. Het restaurant groot en ongezellig leek op een feestzaal voor grotere evenementen. Onze laatste morgen geen warm water in het bad en bovendien lauwe koffie bij het ontbijt. Wij waren met een groep aanwezig, maar als gast alleen zal ik dit hotel nooit boeken.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met onze hond in dit leuke hotel geweest.
We kregen de kamer 1001 nachten. Super mooi, ruim en van alle gemakken voorzien. Voor de hond hadden ze een bedje, voerbakken en botje klaar staan. Super leuk!! Ook erg vriendelijk personeel en een perfecte ligging. Je bent zo in het centrum. Klein aandachtspuntje; kamer was niet heel schoon.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mocht je dit hotel willen boeken, let dan wel op: in tegenstelling tot de mooie plaatjes op de website, het hotel ligt aan een grote weg, niet aan het water en niet in het centrum. De kamers zijn erg warm, geen verkoeling mogelijk en de faciliteiten zijn minimaal en alles is toch wel sterk verouderd. Jammer dat ze met 4* adverteren. Dat haalt deze accommodatie nooit. Wij hadden 1 van de themakamers, op de begane grond. We keken uit op de parkeerplaats, aan de andere zijde was de campingplaats voor campers. De badkamer had een bad, waarin je ook kan douchen. Slechte afwatering waardoor je badkamer blank staat. Wij mochten meer dan 160,- aftikken en gelukkig hadden wij geen ontbijt genomen. Sneek verdient echt beter, want het stadje en de omgeving zijn dat meer dan waard.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Restaurant had een beperkte keuze. Niet al het eten was warm, de smaak was ook minder. Geen aanrader.
Hotel was oké. Alles was schoon maar we miste praktische dingen (stopcontact langs het bed bijvoorbeeld)

Datum van verblijf: juli 2019