“Gezellig uit eten”

Keukens: Europees, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 6 personen en hebben heerlijk gegeten, ik had fihs and chips en die waren erg lekker, durf wel te zeggen dat het de lekkerste waren die ik ooit gehad heb. En het toetje was ook super. En de jonge in de bediening op de boven verdieping is een topper. Het personeel was voor de rest ook erg vriendelijk

3 augustus 2020 beoordeeld

Wij zijn recent met een grote groep vrienden gaan eten bij de Walrus te Sneek.
Dit is ons ontzettend goed bevallen, van een paar drankjes op het bruisende buitenterras tot een diner in het restaurant, de gehele beleving zijn we uitstekend verzorgd door een groep gemotiveerde personeelsleden en hebben we heerlijk gegeten. Een zekere aanrader voor een ieder die een toffe beleving in Sneek wil hebben.

Ted en Monique

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister gegeten bij De Walrus Sneek, waar wij voor buiten hadden gereserveerd maar bij aankomst werd ons verteld dat dat niet mogelijk is. Wellicht handig om dat van tevoren te vermelden/terug te koppelen op de reservering. Vervolgens best prima gegeten/gedronken. Eten was alleen een beetje koud al. ‘S nachts zijn 2 van ons ziek geworden en wij hebben allebei hetzelfde hoofdgerecht gegeten (vleestrio), dus ik ben bang dat hier toch echt wat mis is gegaan...

Datum van bezoek: augustus 2020
Coastal62766158785, General Manager van De Walrus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2020

Beste Robin,
Bedankt voor je recentie. Wat vervelend om te horen dat jullie avond niet zo verliep als gehoopt.
Zou je contact op willen nemen via info@dewalrussneek.nl? Dan nemen wij contact met u op.

Groeten, Paul

31 juli 2020 beoordeeld

We hebben hier met zijn vieren gezellig en lekker gegeten. Bediening vriendelijk en eten lekker. Nadeel was dat het boven wel erg warm was. Bediening gaf aan dat door COVID de airco niet aan mocht.

Datum van bezoek: juli 2020
28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
We hadden een kortingsbon dus konden een duurdere lunch nemen. Een heerlijke surf en turf salade met biefstuk puntjes en garnalen.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Walrus bekeken, bekeken ook

In De Walrus geweest? Deel je ervaringen!