Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Weekendje Sneek met echtgenoot. Makkelijk online te boeken op vd Valk site zelf.
Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Mooie grote kamer en prachtige badkamer met separate douche, mooi ruim.
Ontbijt buffet was lekker en zeer uitgebreid.
Nodigt uit om nog een keer te gaan.
Minie

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 22 januari 2020

superior kamer/suite mooi van alles zo voorzien dat je er niet meer af wilt
Hadden roomservice besteld om dit ontspannend gevoel te kunnen vasthouden
dat was beetje teleurstellend mooi geserveerd maar koud dat at niet zo lekker
Prijs kamer met ontbijt mss iets aan de hoge kant voor een zondag maar we gaan zeker nog eens terug Ontbijt mocht voor die prijs wel op kamer geserveerd worden als men dat wenste vind ik
Dank voor de verkoop van het souvenir uit het restaurant

Kamertip: sparen voor verblijf meer dan 1 dag op mooie kamer
Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 december 2019

Heel vervelend, veel missers meegemaakt. Bij het uitchecken vroeg de receptioniste hoe we het hadden ervaren. Dus naar aanleiding daarvan verteld wat alle missers waren. Ze bood excuses aan en zei we nemen nog contact met u op. Moet nog gebeuren, dus de zoveelste misser. Voor ons geen aanrader, we hebben al vele van der valk hotels gehad dus vandaar dat vergelijken makkelijk is.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 november 2019

Van der Valk Sneek is een prima hotel om een paar dagen door te brengen. Het hotel is erg netjes, de kamers zijn zeer ruim en het is eten is van goede kwaliteit.
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
Er is parkeerruimte genoeg.
hoewel het hotel dicht bij een snelweg ligt, heb je het idee dat t redelijk in de natuur ligt. Er is een meer in de dichte nabijheid en veel bosschages waar mensen met hun honden gaan wandelen.
Een prima hotel dus!!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Wij proberen er een jaarlijks uitje van te maken. Even samen weg. Hotel Sneek is een hotel waar we dit al een paar keer hebben gedaan. Aan het bos, even bijkomen.
Het personeel is vriendelijk. De kamer schoon. En de wildschotel is heerlijk!

Datum van verblijf: november 2018