“Aanrader! ”
Beoordeling van Markt23

Markt23
Geclassificeerd als nr. 3 van 56 Restaurants in Sneek
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Sneek via Tripadvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk ingericht restaurant. Een heerlijke avond.

27 juli 2020 beoordeeld

Via Tripadvisor hier beland. Mooie grote zaak waar we binnen plaatsnamen. De service was echt heel goed en ook het eten was van hoog niveau voor de prijs die het kost. Gewoon een super leuke tent waar je lekker kan eten!

9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de hele middag al regenachtig en fris en we besloten om ergens in het centrum van Sneek wat te gaan eten.
Bij Markt 23 zag het er gezellig uit en dus waagden we het erop, ondanks het feit dat er bij de ingang stond dat een reservering verplicht was.
Even gevraagd en er bleek nog plek voor drie personen te zijn.
We konden boven plaatsnemen.
Drie biertjes genomen en een mosterdsoep plus wat brood (wat geserveerd werd als pizzabodem met een pizzasnijder en drie lekkere sausjes).
De serveerster bood ons nog een gratis biertje aan dat wellicht nog over was of dubbel besteld. Leuke verrassing.
We bestelden alledrie iets anders als hoofdgerecht, maar dat smaakte allemaal goed.
Ik had een pokebowl zalm.
Nooit geprobeerd, maar het beviel goed.
Aanrader voor degenen die lekker willen eten in het centrum van Sneek.

8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie grote tent, daardoor duurt het allemaal een klein beetje langer maar nog steeds vlot. Op de kaart niet alleen het standaard gebeuren gelukkig. De salade avocado is heerlijk en dat geldt ook voor het broodje steak. Leuk eigen gebrouwen biertje onderonsje en verdejo per glas. Aanrader!

21 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwarmd terras, vriendelijke bediening. Dat is de eerste indruk als je aankomt bij Markt 23. Het eten is goed, grote eters zullen niet aan hun trekken komen, kleine porties doch van goede smaakvolle kwaliteit. Heerlijke wijn, zij het wel aan de prijzige kant.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Markt23 bekeken, bekeken ook

Sneek, Friesland

In Markt23 geweest? Deel je ervaringen!