“Fijne ambiance, mooie locatie en genoten van de heerlijke hapjes waarvan je kan genieten in dit mooie proeflokaal”
Beoordeling van Proeflokaal Sneek

Proeflokaal Sneek
Reserveer een tafel
ma 26/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 56 Restaurants in Sneek
Beschrijving: Voor een vaste prijs van €29,50 kun je de hele avond wereldse gerechten proeven. Kies vertrouwd of maak kennis met nieuwe smaken. onze koks hebben zich laten inspireren door gerechten en specerijen van over de hele wereld. Kom je lunchen? Dan stel je een eigen lunchmenu samen en proef je de gerechtjes waar je zin in hebt. Van alle lunchgerechtjes hebben wij heerlijke porties gemaakt.
31 augustus 2020 beoordeeld

In een prachtig historisch gebouw kan je genieten van veel verschillende hapjes (2 hapjes per ronde + 1 om te delen) van heerlijke soepjes, vitello, burrata, knoflookgarnalen, coquilles, quinoa burger, broodje pulled pork, patatje rendang, indiase curry, anti pasti en ook nog een aantal heerlijke toetjes. Bij de thee (mr. jones) & koffie krijg je ook nog een heerlijk plakje kruidkoek (van speciale bakkker uit drachten)
Een aanrader in Sneek

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister avond met vrienden gegeten, reserveren kon nog kort voor tijd,
Bij aankomst netjes ontvangen door de gastheer en het concept uitgelegd, leuk concept en heerlijke hapjes wat je kunt kiezen, al met al een hele fijne en leuke avond gehad, eten was snel op tafel en service was gewoon goed

28 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gelunchd, maar het duurde wel erg lang.
We werden naar een tafeltje geleid en kregen vlot onze koffie en een lunchkaart. Maar daarna kregen we het gevoel dat we waren vergeten.
Toen we uiteindelijk de aandacht wisten te vangen van een medewerkster, bleek die niet te weten hoe ze een bestelling moest invoeren. De collega die vervolgens kwam wist het ook niet, ook die ging ook op zoek naar hulp. Nadat ze uitleg had gekregen lukte het haar uiteindelijk om onze bestelling op te nemen. Op ons verzoek bracht ze ook een drankenkaart, want die stond niet op tafel en was ons ook niet aangeboden.

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Grappige formule met kleine gerechten. Eten was prima! Bediening was erg aardig. We hadden na 4 gangen voldoende gegeten ondanks het aanbod van een extra toetje

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De dames hielpen ons super vriendelijk en snel. Koffie en thee op het terras waren ook goed. Helaas vielen de gebakjes hierbij wat tegen. Zowel de carrotcake als de cheesecake realiseerde bij ons geen blije gezichten. De carrotcake leek niet helemaal gaar en was één en al kruim, de cheesecake was vooral een kont boter/crème frais..

Reizigers die Proeflokaal Sneek bekeken, bekeken ook

Sneek, Friesland

In Proeflokaal Sneek geweest? Deel je ervaringen!