“Erg leuk lunchconcept in prachtig pand.”
Beoordeling van Proeflokaal Sneek

Proeflokaal Sneek
Een tafel reserveren
vr 14/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 56 Restaurants in Sneek
Beschrijving: Voor een vaste prijs van €29,50 kun je de hele avond wereldse gerechten proeven. Kies vertrouwd of maak kennis met nieuwe smaken. onze koks hebben zich laten inspireren door gerechten en specerijen van over de hele wereld. Kom je lunchen? Dan stel je een eigen lunchmenu samen en proef je de gerechtjes waar je zin in hebt. Van alle lunchgerechtjes hebben wij heerlijke porties gemaakt.
7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst bij het Proeflokaal gelunched mede dankzij een bon voor de tweede lunchplank gratis. Leuke actie by the way. Zeer verrast door het pand en de diversiteit van de indeling. Mooie verschillende ruimtes, van intiem tot een prachtige overdekte binnentuin/patio. Wij hadden het geluk met het weer en hebben heerlijk in de zon buiten gezeten op het ruime terras. Het lunchconcept werd vriendelijk uitgelegd, een lunchplank met 3 of 4 gerechtjes die je zelf kiest uit een ruime lkaart, van soep tot vegetarisch. Omdat ik nogal kieskeurig (lees lastig) ben met groenten wilde ik mijn gerechtjes enigszins customizen, zonder groenten hier en daar en dat was mogelijk. Dit is echter helaas niet helemaal goed gegaan, maar heb het zelf deels op de plank gedaan. Klein minnetje, moet ik maar niet zo lastig zijn.... de gerechtjes waren heerlijk, niets op aan te merken. Misschien de prijs, maar daarvoor zit je wel op een prachtige locatie en hartje uitgaansgebied van Sneek. Als we weer in Sneek zijn gaan we zeker weer hier lunchen, met of zonder kortingsbon! Helaas vergeten foto’s te maken.....

5 juli 2020 beoordeeld

Begonnen op het terras aan een heerlijk wit wijntje. Daarna naar binnen om de hele avond te tafelen met diverse tapashapjes. Het was allemaal lekker en meer dan voldoende. En de bediening is leuk, spontaan en meedenkend.

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt superleuk concept van kleine gerechtjes die duidelijk met zorg en liefde zijn bereid. Zeer vriendelijke bediening!

2 juli 2020 beoordeeld

Een aanrader om lekker uit eten te gaan. Het eten was lekker, en de kaart is erg uitgebreid. Personeel is vriendelijk.

30 juni 2020 beoordeeld

Gezellig met z'n zessen gegeten vanwege mijn verjaardag, erg geslaagd. Heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk !

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Proeflokaal Sneek bekeken, bekeken ook

Sneek, Friesland

In Proeflokaal Sneek geweest? Deel je ervaringen!