“Lekker normaal met vriendelijke bediening”
Beoordeling van Restaurant Aan de Gracht

Restaurant Aan de Gracht
Reserveer een tafel
vr 23/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 20 van 56 Restaurants in Sneek
Beschrijving: RESTAURANT AAN DE GRACHT Een heerlijke plek aan de gezelligste gracht van Sneek, het Grootzand. Centraal gelegen in de waterpoort stad Sneek. Een heerlijke kop koffie of thee van dutchbeans om de dag mee te beginnen, na de ochtend sessie op het werk of na de eerste uren winkelen bijkomen met een smakelijke lunch. Ook de borrel kunnen wij prima verzorgen in de vorm van een hapje en een drankje. Dan nog steeds geen zin om huiswaarts te gaan? Geniet van onze gerechten tijdens het diner. Wat belangrijk is tijdens je verblijf: Geniet en laat ons op je passen. We doen het graag en met veel plezier. We kunnen ons voorstellen dat je niet altijd even veel tijd hebt of neemt om te genieten, geen probleem. Onze lunch gerechten zijn ook prima geschikt om af te halen. Kom regelmatig terug in ons tweede thuis en blijf op de hoogte via social media.
10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker buiten gegeten op een mooi met aandacht aangekleed terras. Voor de liefhebbers van champagne of Jopen bier voldoende keuze.
Normale kaart met voor ieder wat wils tegen reguliere prijzen. Smaakvol geserveerd. Oog voor detail is aanwezig en personeel alleraardigst.

Datum van bezoek: mei 2021
joris h, Eigenaar van Restaurant Aan de Gracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2021

dank je wel voor de mooie woorden. Je hebt ons precies zo ervaren als wij voor ogen hebben. Graag tot snel.

31 mei 2021 beoordeeld

Met enig creatief puzzelen konden we toch nog op het laatste moment corona proof hier eten met onze vrienden. Gewoon lekker zitten, vlotte en uiterst vriendelijke bediening en snel je drankje op tafel. Alle vijf verschillende hoofdgerechten waren allemaal goed bevallen en gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding. Joris en Karin hebben het goed voor elkaar en zijn een mooi voorbeeld van de Friese gastvrijheid. We komen zeker nog een keer terug en als er t.z.t. geen eindtijd van 20u meer, drinken we samen nog eens een lekker glas whisky ;-).

Datum van bezoek: mei 2021
joris h, Eigenaar van Restaurant Aan de Gracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dank je wel voor de mooie woorden!

19 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lunchen aan de gracht. We zijn onbekend in Sneek en besloten hier te lunchen. Vriendelijk personeel. De keuze van de kaart is prima.
De gerechten, de kroketten, club sandwicht, pannenkoek waren allen lekker. Gewoon een goed restaurant met goed personeel en goed eten.

Datum van bezoek: mei 2021
joris h, Eigenaar van Restaurant Aan de Gracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2021

Dank je wel voor deze mooie recensie

8 mei 2021 beoordeeld

Na toevallig langslopen en een grappig gesprek met een medewerker hier het diner besteld. Het zou over een half uur klaar zijn en dan kon het worden afgehaald. Na doorgeven van het telefoonnummer kwam de medewerker met het voorstel het wel even bij de boot af te leveren! Het was allemaal netjes en mooi verpakt. Saté was enorm en lekker met net wat extraatjes als bijvoorbeeld wat pinda's op de saus., De hamburger met een mooi broodje en biefstuk puntjes waren ook lekker en mooi samengesteld en met een lekkere salade, broccoli's met kaas en zowel frietjes als krieltjes! Alleen de fish & chips had voor een volwassene wat meer mogen zijn.
We waren positief verrast en willen ze via deze referentie alsnog bedanken!

Datum van bezoek: mei 2021
joris h, Eigenaar van Restaurant Aan de Gracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2021

Wat geweldig leuk om te horen en we hebben het heel graag gedaan. Betreft de fish en chips tip, die nemen we mee!

3 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Biefstukpuntjes heerlijk!
Keurig bezorgd. Heerlijk mals! Compleet met krieltjes, warme groente en salade! Ruime hoeveelheid en prima betaalbaar!

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Restaurant Aan de Gracht bekeken, bekeken ook

In Restaurant Aan de Gracht geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.