“Redelijk eten maar slechte bediening”
Beoordeling van de Lachende Koe

de Lachende Koe
Geclassificeerd als nr. 35 van 189 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Belgisch, Nederlands
18 augustus 2021 beoordeeld

Het was er erg rommelig. Eten was lauw op koude borden. Niet gevraagd hoe het was en of er genoeg was. Glazen aan de bovenkant vastgepakt. Niet voor herhaling voor ons.

Datum van bezoek: augustus 2021

12 oktober 2020 beoordeeld

Goede bediening, vriendelijk en behulpzaam. wel een beetje luidruchtig, de muziek is goed maar staat iets te hard aan.

Datum van bezoek: oktober 2020
16 augustus 2020 beoordeeld

Goed en voordelig concept, 2 of 3 gangenmenu voor een vaste (lage) prijs, dranken inclusief! Keuze uit verschillende gerechten voor elk wat wils. Vriendelijke bediening die je constant van drank voorziet. Wij hadden het geluk dat er nog één tafeltje vrij was op het zomerterras want we hadden niet gereserveerd, terras was druk maar gezellig. Eten is lekker.

Datum van bezoek: augustus 2020
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Herrie muziek. Geen Affligem 0%. Goeie bediening. Gezellig restaurant in een prima omgeving. Centrum van Leeuwarden.

Datum van bezoek: juli 2020
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een van onze avonden in Friesland had ik bij Eetcafé De Lachende Koe in Leeuwarden gereserveerd. Hier kun je voor een vast bedrag een menu met 2 of 3 gangen inclusief drankjes nuttigen. Dat vonden wij een leuk concept. Zo ben je niet al te duur uit en heb je toch een compleet diner. Het restaurant zit in een leuk, oud pandje in de historische binnenstad van Leeuwarden. We hebben er lekker gegeten en gedronken en ook nog een schilderij gekocht waar we tijdens het eten verliefd op werden. Wij vonden De Lachende Koe een prima adresje.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die de Lachende Koe bekeken, bekeken ook

In de Lachende Koe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.