Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com121 US$
Hotels.com121 US$
Priceline121 US$
Travelocity121 US$
CheapTickets121 US$
eDreams121 US$
Beoordeeld op 31 mei 2021 via mobiele applicatie

Kamer 201 is eigenlijk een donkere ruimte met beperkte lichtinval.
Dit komt door de constructie in het monumentale pand.
Kamers ook belachelijk warm en dan staat er een ouderwetse ventilator in een hoekje.
Ontbijt in buffetvorm en goed gevuld.

Beoordeeld op 21 mei 2021

Van buiten mooi, van binnen armzalig. Wij hadden kamer 18 met een vreemd geurtje en inrichting van een kringloopwinkel. Plafonnière aan de muur een goed bed in een klein kamertje waar het moeilijk is om in bed te komen doordat een balk in de weg staat. In de gang is het net of er kamertjes bij geknutseld is. Is dit 4 sterren waard?
Het avond eten bestaat uit smakeloze soep, keuze uit hamburger die te zout is en 1 bakje "ambachtelijke" friet (diepvries) voor 2 personen. Kom je op de kamer, want, door Corona, moet je deze afhalen vanuit het restaurant, is alles koud. Toetje is een Brownies of hij vers is weet ik niet.Kosten 35 euro pp. Ontbijt behoorlijk uitgekleed met weinig keuze en blik "vers"fruit. Als we geen upgrade gedaan zouden hebben konden wij "gewoon" op de bank kunnen eten. Dus totaal 30 euro voor upgrade en 4 sterren toeslag. Ons zien ze nooit meer terug. En op klachten word niet gereageerd.

Kamertip: Blijf hier weg voor je dure geld
Beoordeeld op 9 mei 2021

Wij hadden een AH voucher voor Fletcher en vonden het een goed idee om dit hotel te bezoeken in onze woonplaats. Het was een fiasco van begin tot eind. Bij het inchecken stond er een enorme rij, niet vreemd met alle uitleg over de corona maatregelen, maar er was maar 1 medewerker aan het helpen en sommige dingen hadden vooraf ook per mail geregeld kunnen worden, zoals de keuze van het diner. De kamer die wij kregen (210) was een bezemkast met 2 stoelen, geen tafel (handig wanneer maaltijden op de kamer opgegeten moeten worden), een zeer zacht bed en vrijwel geen ventilatie (er kan geen raam open vanwege het monumentale pand en er is alleen luchtverversing). Wij hadden vooraf aangegeven dat een van ons een koemelk allergie heeft en de oplossing was om die onderdelen van het voor- en nagerecht die koemelk bevatten, gewoon weg te laten. Zo bestond het "nagerecht" uit een witte chocolade krul, drie dotjes rabarbercompote, 3 mini meringue en 2 stukjes banaan. Ook niet echt lekker eten met het dienblad op bed. Maaltijden moeten opgehaald worden, wat een uitdaging op zich is. Bij het uitchecken kregen wij wel een tegemoetkoming voor het eten, maar op onze mail werd alleen gereageerd "bedankt voor de feedback, wij vinden dit zeer waardevol". Wat slecht! Wij komen hier in ieder geval nooit meer en zullen bezoek verwijzen naar andere hotels in onze woonplaats.

Beoordeeld op 18 april 2021

Vriendelijk personeel, een monumentaal pand, gunstig gelegen, schone kamers. Niks mis mee. Let op: kamer heeft geen airco en ramen kunnen niet open, wat ons te warm lijkt in de zomer - wij hebben er in april geen last van gehad.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 25 november 2020

Hier 2 nachten van een Fletcher aanbieding genoten in een 3 pers kamer. Een van de betere Fletcher hotels die we de laatste tijd ervaren hebben met moderne kamers en een moderne bistro. Diner was prima maar duurde wel erg lang waardoor we bv geen dessert meer namen. De kamer was heel ruim met zelfs koffie/thee apparatuur, maar helaas niet helemaal veilig. In de badkamer een prima douche. De bedden vonden we maar matig. Het ontbijt was prima. Vriendelijke staf. Het hotel ligt mooi in het centrum en is een prima startpunt om Leeuwarden te verkennen. Parkeren elders in een parkeergarage maar wel tegen gereduceerd tarief. Niet aan te bevelen voor mensen die moeite hebben met trapjes, er zijn diverse op/afstapjes op de bagane grond.

Datum van verblijf: november 2020