Beoordeeld op 27 september 2020

Dit op het eerste gezicht sjieke ogend hotel is ook voor gewone mensen goed te pruimen. Het beviel mij geod. Het personeel is zeer behulpzaam. De kamers zijn ruim, het ontbijt is uitsrtekend en de plek is prachtig. Het gedeelte waar wij vertoefden is wat ouder en dat merk je hier en daar. Je kunt ook eenvoudig verdwalen met alle gangen en trappen die er zijn. Heel goedkoop is het niet. Maar zoals gezegd, daar staat wat tegenover. Ik denk dat ze me er terug zien.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020

Van een vier sterren hotel mag je meer verwachten. De ligging is mooi maar de eerste kamer die we kregen was een sauna, er kon geen raam open en het wat buiten 24 graden en de volle zon op de kamer. Enorm warm en benauwd. Andere kamer gekregen waar wel een raam open kon, klopt 10cm kon het raam open en dat is altijd beter dan niets. Maar tussen de vlekken zag je dat de vloerbedekking ooit blauw was geweest. Om het in het hotel koel te houden stonden alle ramen en deuren tegen elkaar open, dus voordat je het weet ben je verkouden. Ontbijt was vermakelijk ivm corona geen buffet maar vooraf een keuze maken, Koffie wel zelf pakken. Maar oooo wat een circus maakte de dame van de bediening ervan, lachwekkend. De tuin was erg mooi met veel zitjes. Een andere afknapper was dat Fletcher promoot om te fietsen in de omgeving van hun hotels, maar dot hotel heeft géén fietsenstalling en het gevolg is bij de ingang een ophoping van fietsen lijkt wel een studentenhuis. Nee dit hotel is geen aanrader.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 29 augustus 2020

Een suite gereserveerd. Zeer vriendelijk ontvangst. Suite was prima. Klein minpuntje was dat het douchewater niet constant van temperatuur was.
Echter wat absoluut onder de maat was; het ontbijt bij Duco Fletcher.
Van te voren moet men een tijd voor het ontbijt opgeven ivm coronamaatrdegelen (geen buffet). Echter bij aankomst was alles vol.
Daarna een tafel langs het looppad waar een rij met gasten zich vormde die zich kwamen melden voor het ontbijt. Afstand nog geen halve meter!
Ook een andere tafel bracht geen soelaas. Ook daar vormde zich een rij met wachtenden pal naast de tafel.
Vervolgens moesten meerdere gasten erg lang wachten op het bestelde ontbijt.
De twee scholieren die in de bediening liepen hadden het duidelijk niet in de hand maar deden hun best. Echter ook zij hielden geen afstand en stonden voorover gebogen de bestelling op te nemen. De mannelijke collega deed ook zijn best maar er was onvrede onder de gasten vanwege de lange wachttijden.
Meest storende; de drukte, geen beschikbare tafels, rij wachtenden veel te dicht bij de tafel terwijl men zit te ontbijten, geen looprichtingen en tafels te dicht op elkaar. Kan echt niet in deze tijd!

Kamertip: In het oude gedeelte (het stadspaleis) zijn mooie grote suites.
Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

We verbleven een nacht in dit hotel en bezochten Leeuwarden. Het hotel ligt centraal, parkeren 13,50 of 14,50 per nacht. Vriendelijk ontvangst, alles Corona proof. Kamer in dit **** hotel viel tegen. Lelijk uitzicht, zeer standaard badkamer, bedden sliepen wel heerlijk. Goede WiFi op de kamer. Er stonden ook een ventilator en een airco, niet gebruikt. Het ontbijt was helaas niet in buffervermogen ivm Corona.

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Mooi hotel, veel authentieke elementen. Mooie kamers, maar er kan niet geventileerd worden! Dubbele ramen (oude en nieuwe), die beiden niet open kunnen. Geen airco. Dus medio augustus: erg warm. Er was alleen een ventilator beschikbaar.
Prima ontbijt, grote tuin waar je kon zitten. Erg vriendelijk bedienend personeel (horeca). Eten was prima, ook de diners. Goede, centrale ligging in Leeuwarden. Parkeergarage 500m verderop.