“Heerlijk eten en zeer goede bediening”
Beoordeling van De Walrus

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was gewoon een feestje om te eten bij de Walrus! Hele leuke en goede bediening. Het eten was ook heerlijk. Kortom een aanbeveling voor als je in Leeuwarden bent!

Datum van bezoek: oktober 2020

28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de mail gereserveerd voor een high tea van 2 pers.
Doorgegeven dat ivm zwangerschap wij geen rauwe melk en vis geserveerd wilden hebben.
Echter kregen we 2 broodjes zalm. Bij doorgeven dat dit niet gewenst is, kregen we 2 broodjes geitenkaas. Ook dit is niet gewenst tijdens zwangerschap.

Voor de prijs van 21 euro pp kreeg je erg weinig. 2 broodjes pp, hele kleine stukjes taart waarvan ook 2 verschillende stukjes taart die je moest delen. Dus 1 klein stukje suikerbrood taart en 1 stukje monchou. Deze moest je al door de helft doen.
Al met al waren wij absoluut niet tevreden.

Groetjes Nina

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima snelle en vriendelijke gastvrije service ! Druk, maar prima aan de coronaregels gehouden. Maaltijden groot

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Was goed eten. Bioskoop menu besteld. Maar was niet bekend bij de bediening. En later ook niet bij de kassa. Dat was jammer. Degene die ons daar bij hielp was daarom ook wat nukkige. Verder prettige bediening en lokatie. We komen zeker terug

26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie lokatie met een een terras en 2 verdiepingen. Leuke ontvangst en attente bediening. Carpaccio was ondermaats. Oosterse garnalen waren lekker en veel, geen flauw bedoeling. Kalfsschnitzel was erg lekker en goed gegaard. Het suikerbroodpudding viel tegen, het was te vast in verhouding tot het suikerbrood.

Tip: bediening let op loop route. Snap dat je de kortste route wilt pakken, maar gezien de Covid is dat wellicht niet het meest handig om je tussen 2 stoelen in te wringen.

Reizigers die De Walrus bekeken, bekeken ook

In De Walrus geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.