“Lunch”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd gezellig , ook super geregeld nu tijdens Corona!
Wel ff reserveren van te voren. Eten is altijd top hier!!

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is best oké maar bediening wat ‘pusherig’ om meer orders te genereren
Wc’s heren lijkt eerder een pisbak - kan echt niet meer in deze tijd.

Datum van bezoek: augustus 2020
1 augustus 2020 beoordeeld

Gezellig terras, heerlijk gegeten, vriendelijke persoonlijke bediening,
Zeker n aanrader!!! Proeverij voor 2 is top!

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig voor elkaar bij de Walrus.
Eten van goede kwaliteit en voldoende.
Zo veel mogelijk corona proof.
Blijft altijd een gezellig gebouw. Sfeervolle inrichting. Samen met het grote terras een mooi verzamel punt in Leeuwarden.

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn moeder was jarig tijdens onze vakantie in Friesland en ik wilde haar trakteren op een high tea in Leeuwarden. Na wat oriëntatie reserveerde ik hiervoor bij De Walrus. Ik kende deze gelegenheid nog van een eerder bezoek aan Leeuwarden en het was praktisch naast ons hotel. High teas zijn er in soorten en maten. Deze kostte iets van 21 of 22 Euro per persoon. We kregen heet water, verse munt, gember, een assortiment theezakjes en uiteraard diverse hartige hapjes, sandwiches en zoetigheden. Ze werden allemaal tegelijkertijd geserveerd wat wij net iets minder vonden maar dat is uiteraard persoonlijk. De hapjes waren wel lekker en ruimschoots voldoende. We zaten op het terras en genoten van het uitzicht. Vanwege de feestelijke gelegenheid dronken we ook nog een lekker glas Cava en uiteindelijk rekende ik € 53,50 af. Wij waren content.

Reizigers die De Walrus bekeken, bekeken ook

In De Walrus geweest? Deel je ervaringen!