Beoordeeld op 14 maart 2020

Mooi hotel met goede kamers en bedden, vriendelijk personeel, heerlijk eten.
Vreemd dat de richtlijnen 200 tekens aangeven. Goed is goed. Je kunt je hier goed vermaken. Verder is Leeuwarden een prima stad om te vertoeven.

Datum van verblijf: maart 2020
J4757RDhelenv, Front office van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Beste Theresa & Jan,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat u zich prima heeft vermaakt in onze mooi Friese hoofdstad. We zien u graag nog eens terug.

Beoordeeld op 9 maart 2020

De kamer was top lekker geslapen heerlijk ontbeten als ik nog is een hotel in leeuwarden nodig heb boek ik zeker bij jullie de locatie was top het inchecken liep soepel en snel de hygiene van de kamers was ook goed ik heb nergens iets over te klagen

• Reistype: Reisde alleen
Team_Oranje_Hotel, Front office van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Hi Thuoschermer,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze geweldige review. Wij worden hier erg blij van! Wanneer u weer eens in de buurt bent, verwelkomen wij u graag nomaals.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Zoals ik al eerder melden waren de kamers erg warm en zat de deur van mijn balkon bij aankomst niet op slot. Verder ben ik zeer tevreden over het personeel en op de situatie met de verwarde man, werd erg goed gereageerd vond ik zelf!

• Reistype: Reisde alleen

Beste Elsjewakker,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij waarderen dit enorm! Wat vervelend om te horen dat de temperatuur van de kamer te warm was. Het is ook niet de bedoeling geweest dat de balkondeur niet op slot was bij binnenkomst. Wij zullen dit dan ook intern oppakken. Verder alle lof voor mijn collega's die zo goed hebben gehandeld bij de situatie. En u natuurlijk bedankt voor alle begrip. We zien u graag nog eens teurg!

Beoordeeld op 6 maart 2020

Top verblijf in Oranje hotel, sympathiek en behulpzaam personeel en overal was aan gedacht, zeker voor herhaling vatbaar. Ook het bij de prijs inbegrepen 2-gangendiner was heerlijk en veel uitgebreider dan we hadden verwacht. Was helemaal naar onze tevredenheid.

Datum van verblijf: februari 2020
Team_Oranje_Hotel, Front office van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Beste Nicoletomaula,

Wat een gweldige review! Fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is geweest. Wij zien u dan ook graag nog eens terug in het Oranje Hotel.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Goed hotel met vriendelijke bediening en mooie kamers en met prima bedden en een keuze uit kussens. Ligging top als he met de trein reist. Ook tov stad een goede ligging. Alles op loopafstand. .......

• Reistype: Reisde voor zaken
Team_Oranje_Hotel, Front office van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Beste meneer/ mevrouw,

Het doet ons goed uw feedback te mogen lezen. Fijn te vernemen dat u de kamers en onze locatie als prettig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en we hopen u nogmaals bij ons te mogen ontvangen.

Charlotte Knol
Receptie