Vandaag geopend: 09:00 - 21:00

Rondvaart Giethoorn
2 beoordelingen
vanaf 15,09 US$
Beoordeeld op 29 januari 2021

Hele leuke avond gehad! Zitten vrij ingewikkelde puzzels in, maar na bijna 3 uur hebben we het (met een kleine hint) met 3 personen toch gered. Een echte aanrader! :-)

Beoordeeld op 17 januari 2021

Super leuk. We deden het in iets minder dan 2 uur en hebben ons erg vermaakt en als detectives gevoeld. Af en toe wel een taalfoutje, maar dit neemt niet weg van de ervaring.

Beoordeeld op 9 januari 2021

Erg leuk gemaakt! We hadden in het begin een hint nodig en daarna ging het lekker. Al met al bijna 3 uur gezellig als gezin bezig geweest.

Beoordeeld op 8 januari 2021

Leuk in elkaar gezet, met het papierwerk en de website is het leuk puzzelen. De Spotify playlist was ook toepasselijk. Verhaal leuk in elkaar gezet en erg originele puzzels. In tijd van lockdown ook prima om met mensen op afstand te spelen, Zoom sessie aan, laptops paraat en gaan. Een aanrader om te doen!

Datum van activiteit: december 2020
Beoordeeld op 31 december 2020

Heel leuk om samen te zoeken naar oplossingen maar wel zeer veel taal en spelfouten in het spel/website

Datum van activiteit: december 2020