Vandaag geopend: 09:00 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Amusant en plezant

Amusant opgezet met originele aspecten. Ongelukkigerwijs niet kunnen completeren zonder hints aan ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld

vanaf 642,11 US$
vanaf 642,11 US$
vanaf 119,25 US$
Beoordeeld op 17 januari 2021

Super leuk. We deden het in iets minder dan 2 uur en hebben ons erg vermaakt en als detectives gevoeld. Af en toe wel een taalfoutje, maar dit neemt niet weg van de ervaring.

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 9 januari 2021

Erg leuk gemaakt! We hadden in het begin een hint nodig en daarna ging het lekker. Al met al bijna 3 uur gezellig als gezin bezig geweest.

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 8 januari 2021

Leuk in elkaar gezet, met het papierwerk en de website is het leuk puzzelen. De Spotify playlist was ook toepasselijk. Verhaal leuk in elkaar gezet en erg originele puzzels. In tijd van lockdown ook prima om met mensen op afstand te spelen, Zoom sessie aan, laptops paraat en gaan. Een aanrader om te doen!

Beoordeeld op 31 december 2020

Heel leuk om samen te zoeken naar oplossingen maar wel zeer veel taal en spelfouten in het spel/website

Beoordeeld op 29 december 2020

Het was een leuk spel om met onze kids van 12 en 9 te doen, we stonden verbaasd over hun inbreng/oplossingen! Een aanrader!