Vandaag geopend: 09:00 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Amusant en plezant

Amusant opgezet met originele aspecten. Ongelukkigerwijs niet kunnen completeren zonder hints aan ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
alexanderbot04
Leuke afwisselende vorm van een escaperoom thuis

Beoordeeld op 8 januari 2021

vanaf 642,11 US$
vanaf 642,11 US$
vanaf 119,25 US$
Beoordeeld op 8 januari 2021

Leuk in elkaar gezet, met het papierwerk en de website is het leuk puzzelen. De Spotify playlist was ook toepasselijk. Verhaal leuk in elkaar gezet en erg originele puzzels. In tijd van lockdown ook prima om met mensen op afstand te spelen, Zoom sessie aan, laptops paraat en gaan. Een aanrader om te doen!

Beoordeeld op 31 december 2020

Heel leuk om samen te zoeken naar oplossingen maar wel zeer veel taal en spelfouten in het spel/website

Beoordeeld op 29 december 2020

Het was een leuk spel om met onze kids van 12 en 9 te doen, we stonden verbaasd over hun inbreng/oplossingen! Een aanrader!

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Leuke escape. We zijn er met z'n zessen een avondje leuk mee bezig geweest.
Wel veel typ/ schrijf/ spelfouten inde tekst. Niet helemaal netjes en zorgt ook voor verwarring.

Datum van activiteit: augustus 2020
escapef2020, Eigenaar van Escape Feest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2020

Hartstikke leuk om te horen dat jullie het destijds leuk hebben gehad!
Het spel is inmiddels nog een aantal keer gecontroleerd en aangepast op fouten in de teksten.
Toekomstige spellen krijgen ook deze extra controle!

Vriendelijke groet,
Nils
Escape Feest

Beoordeeld op 12 juli 2020

Via Groupon de "Confetti Kidnapper" escaperoom voor thuis gekocht. De zaak was ietwat aan de makkelijke kant maar heeft ons wel anderhalf uur goed bezig gehouden. We hebben ons er prima meer vermaakt!

Datum van activiteit: juli 2020