“Actie social deal”
Beoordeling van Lazy Lemon

Lazy Lemon
Geclassificeerd als nr. 69 van 182 Restaurants in Leeuwarden
Beschrijving: Lazy Lemon serveert puur eten in een industriële sfeer waar kwaliteit en comfortabel relaxen voorop staat. Waar je heerlijk kunt genieten van een kopje koffie en huisgemaakt gebak. Wij serveren geweldige verse pancakes en andere lekkere gerechten tijdens het ontbijt, de lunch en het diner. Kiezen is soms lastig. Daarom maakt Lazy Lemon het gasten tijdens het diner gemakkelijk. Zin om van alles te proeven? Deel je gerechten samen (shared dining). Heerlijk en relaxed eten tot 21.00 uur.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen via social deal bij Lazy Lemon uit. Een erg hippe tent in de binnenstad van Leeuwarden. Wij hadden een diner to share (3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en als toetje een verrassing van de kok). Ee voelden ons erg welkom aangezien er op de tafel een bordje stond met onze naam.

Het duurde erg lang voor iemand ons kwam uitleggen wat nu precies de bedoeling was. Het eten was super en genoeg voor 2 personen. Er is genoeg keuze voor vegetariërs. De smaken zijn verrassend en smaakten erg goed.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: maart 2020

21 februari 2020 beoordeeld

Kleurrijke en smaakvolle high tea! Je kan lazy achterover zitten en er wordt goed voor je gezorgd. Wat een service, aanrader!!

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld

een paar keer een wijntje gedronken, dikke prima. Ook een paar keer wat gegeten, shared dining. Lekker makkelijk na een dag werken. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: november 2019
2 februari 2020 beoordeeld

Shared dining was erg tof. Verschillende gerechtjes, voor en hoofd kon je zelf kiezen, dessert was een verrassing. Voldoende vega-opties. We waren onwijs enthousiast, voor was top, hoofd was ook erg lekker. Vooral de vega kapsalon was een succes.

Maar het dessert viel helaas tegen. We moesten meer dan een uur wachten, en kregen vervolgens een plankje met een ongare appelstrudel, kant en klaar mini cakeje en een (gelukkig wel lekker) stukje kersentaart of iets dergelijks.

Datum van bezoek: februari 2020
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier onaangekondigd vegan shared dining gegeten, was top. Gerechten afwisselend en verrassend. In overleg met personeel goed geregeld!! Komen zeker weer

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Lazy Lemon bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Lazy Lemon geweest? Deel je ervaringen!