“Even snel maar heerlijk eten!”

Ondel Ondel Indonesia Restaurant & Take away
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 67 van 185 Restaurants in Leeuwarden
4 augustus 2020 beoordeeld

Gezellig en 'doe maar gewoon' indonesisch restaurantje. De eigenaresse kookt zelf, en heeft ook nadrukkelijk eigen receptuur uit haar geboortestreek. Dat betekent erg mild en zacht eten, aan de zoetige kant. Zeker niet pittig, maar sambal is er zo bij te krijgen! Erg smakelijk, en helemaal niet duur. Bovendien erg snel geserveerd, met een hele vriendelijke bedienster! Aanbeveling voor wanneer je snel, goed, betaalbaar en lekker wilt eten in Leeuwarden

27 juli 2020 beoordeeld

In het centrum van Leeuwarden is deze kleine Toko gevestigd, waar op de 1e etage ook een restaurant gedeelte is gevestigd.
Wij besloten voor 4 volwassenen en 2 kinderen eten mee te nemen naar onze accommodatie en bestelden diverse gerechten. Eenmaal thuisgekomen hebben wij de gerechten licht opgewarmd en ervan genoten. alle gerechten waar goed van smaak. wij waren blij dat wij dit eten hadden besteld. Kunnen niet anders dan het aan bevelen.

Datum van bezoek: juni 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten. Genoten van de unieke vriendelijke bediening en het heerlijke eten. Ze zitten al 2 jaar in Leeuwarden en het enige wat ik mij af vraag. Waarom ben ik hier nooit eerder geweest. Nieuwe favoriet!
Top dat jullie 1 uurtje langer open bleven (wij waren ons niet bewust van de tijd)

24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eten kan je hier krijgen zeg!! Vanavond met 4 personen gegeten. De setting is eenvoudig , maar goed. Het personeel super correct en vriendelijk. Wij komen zeker weer terug!!

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met zorg gemaakt. Aardige bediening en heerlijk buiten in de zon gegeten. Aanrader! Senang gevoel!

Reizigers die Ondel Ondel Indonesia Restaurant & Take away bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Ondel Ondel Indonesia Restaurant & Take away geweest? Deel je ervaringen!