Beoordeeld op 21 maart 2020

Keurige kamer, vriendelijke ontvangst en ook het restaurant was perfect. De bediening hier was uitstekend en ze namen de tijd voor je om te bedienen. We hadden even een probleempje met de nabijgelegen parkeergarage, maar ook daarmee hebben ze ons echt geholpen.
Een echte aanrader.

Datum van verblijf: maart 2020
Annelies Douwstra, General Manager van Post-Plaza Hotel & Grand Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

Beste Gerrit.
Bedankt voor je review. 'Zo maar een weekend weg' is weken niet mogelijk geweest. Heerlijk dat jullie zo hebben kunnen genieten en dat wij daar een steentje in bij hebben mogen dragen. Graag tot snel in Leeuwarden, groet Annelies

Beoordeeld op 10 maart 2020

De voormalige bank en postkantoor zijn op een stijlvolle wijze omgebouwd naar een van alle gemakken voorzien hotel en een zeer gezellig Grand Café. Vooral het café is een lust voor het oog met de imposante zuilen galerij en de indrukwekkende houten dakconstructie boven het centrale middendeel. Daarnaast is het er niet alleen overweldigend om te zien, maar het is sfeervol ingericht met diverse eetgedeeltes, gezellige louche partij, een paar zaaltjes voor wat intiemer samenzijn, echt voor ieder wat wils. Daarnaast een zeer vriendelijke bediening en heerlijke gerechten voor zowel ontbijt en lunch als ook een indrukwekkende diner kaart. Wij zaten er via een aanbieding van Luxury Hotels.com en de deal was inclusief een drie gangen diner. Vaak wijkt zo'n aanbieding dan behoorlijk af van de rest van de kaart, maar daar is hier geen sprake van, heerlijk gegeten en ruim voldoende. naast het diner was ook het gebruik van de welness inclusief, ook hier weer alles af, privé gebruik en als je even aangeeft bij de ontvangst balie dat je ervan gebruik wil maken, wordt alles aan gezet en kun je na een klein half uurtje gebruik maken van de Sauna en het Turks stoombad. Helaas was het borrelbad niet beschikbaar maar verder heerlijk genoten.
Kortom, een echte aanrader in het oude stadsdeel, dus alles op loopafstand.

Datum van verblijf: maart 2020

Beste Jose! Thanks voor je uitgebreide review. Geweldig om te lezen dat jullie zo hebben genoten.
We hopen jullie snel weer eens te mogen begroeten in Leeuwarden. Groet Annelies

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst op een van de 3 parkeerplekken voor het in- en uitchecken voor de deur geparkeerd. Nette ontvangst met korte uitleg over hotel en bijbehorend Grand café. Kamer modern en schoon, koffievoorziening en douche met regendouche. Achter hotel kleine parkeergelegenheid tegen betaling.mooie van het hotel is bijbehorend Grand café want IPV alleen in het hotel barretje hier een gezellig sfeer van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. Ontbijt in een woord prima. Voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, vriendelijke mensen, goede service. Wat een verrassing wat je met een oud postkantoor kan doen. We hebben genoten, vooral in het restaurant, heerlijk borrelen, uitgebreid ontbijt en lekker dineren.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Hotel Post-Plaza is gelegen in hartje centrum van Leeuwarden. Bestaande uit 2 gebouwen, het voormalige postkantoor en een bankgebouw. Prachtig verbouwd, maar de accenten uit de post- en banktijd zijn op een subtiele manier behouden gebleven.
Mooie ruime kamers voorzien van alle gemakken. Gratis wi-fi. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met als special het Wentelteefje van Fries Suikerbrood.
Wat echt even genoemd en benoemd moet worden is vriendelijkheid en de service die je krijgt van al het personeel. Die is echt top en verdient alle lof.

Datum van verblijf: februari 2020