“Koffie/ thee gedronken. ”
Beoordeling van Post-Plaza Grand Café

Post-Plaza Grand Café
Geclassificeerd als nr. 9 van 182 Restaurants in Leeuwarden
Beschrijving: Het kloppende hart van het nieuwe hotel is het Grand Café, een unieke en stoere locatie waar locals, nationale en internationale hotelgasten samenkomen. Waar je tot rust kan komen na een dag hard werken, waar je kan bijpraten met vriendinnen, waar je met je zakenpartner contracten kan doorspreken; kortom een plek voor iedereen. Een plek om thuis te komen! Het Grand Café is elke dag geopend met ontbijt, lunch en diner. Uiteraard ook welkom voor onwijs goede koffie, zelf gebrand in het Grand Café, heerlijke wijnen en bieren. Reserveren is niet nodig, pas vanaf een gezelschap boven de 4 personen. TSJOCH!
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Koffie/ thee gedronken. Uurtje of 1 op een zaterdag. Er was al niet genoeg appeltaart meer dus nam ik de zoete flammkuchen die als alternatief werd aangeboden. Bleek 2x duurder te zijn en ook veel te groot. Had makkelijk kunnen delen. Verder wel lekker
De thee van twee vriendinnen was lauw. Dus om nieuwe gevraagd toen was het wel heet. Locatie is wel heel mooi maar de bediening en voorraad van de kaart was matig. Vandaar 3/5

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en de tussentijd tussen gangen prima. Gekozen voor een broodplankje om te delen als voorgerecht en 2 verschillende vleesgerechten die beiden werkelijk boterzacht waren zoals het hoort. Garnituur niet overdreven en bijbestellen van bijgerechten (1 pp) aan te raden. Ruim voldoende en na gekozen voor koffie. Heerlijk gegeten!

3 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen gemberthee en Friese oranjekoek genomen in lounge. Werkelijk prachtig die muurschildering en het verdere interieur. Het thema post tot in de toiletten uitgewerkt. Vriendelijke bediening. Ik had hier wel uren kunnen doorbrengen.

10 februari 2020 beoordeeld

Moesten erg lang wachten op onze bestelde koffie. De koffiemelk ontbrak en vervolgens moesten we weer lang wachten op de melk, waardoor de koffie inmiddels was afgekoeld. Er was een medewerkster die een paar keer aan onze tafel kwam met niet door ons bestelde drankjes. Mogelijk was zij nieuw, maar in dat geval was de begeleiding bedroevend.
De flammkuchen zalm mocht deze naam niet hebben. Er was nauwelijks een snippertje zal te ontdekken. Kortom helaas een zeer negatieve ervaring. Wij zullen hier niet meer gaan lunchen. Jammer.

Datum van bezoek: februari 2020
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk hotel, met aangrenzend een Grand café in het oude Postbank gebouw. Goed eten en vriendelijk personeel.
Dicht bij het centrum van Leeuwarden.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Post-Plaza Grand Café bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Post-Plaza Grand Café geweest? Deel je ervaringen!