“Heerlijk zitten lunchen”
Beoordeling van Fire Cafe

Fire Cafe
Geclassificeerd als nr. 34 van 182 Restaurants in Leeuwarden
7 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk van de omelet met een cappuccino genoten op het terras, de bieding erg vriendelijk en belangstellend.

Datum van bezoek: juli 2020

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de lunch genuttigd.

Algemene indruk: leuk cafe om even wat te eten of te drinken. Slechte service.

De lunch: kort gezegd; ondermaats. De salade die ik had besteld duurde ruim 20 minuten om uit te serveren, er werd niet gevraagd of het naar wens was en de salade was niet goed samengesteld (grote bladen sla met kip wat net rubber lijkt).

Helaas voor mij geen 2e keer.

25 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel dank aan Kirsten, ze wist ons goed te adviseren leuke en vrolijke dame! Echt een aanrader. Na vele heerlijke cocktails hebben wij ons zeer goed geamuseerd. Dank!

25 juni 2020 beoordeeld

Aangenaam zitten op het goed gelegen zonnig terras. Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening. Mooi gebouw.

25 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Visafslag 12 uurtje met waddengarnalen soep, verrukkelijk! Zalig terras, vriendelijke bediening tegen meer dan schappelijke prijs. Aanrader <3

Reizigers die Fire Cafe bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland
Leeuwarden, Friesland

In Fire Cafe geweest? Deel je ervaringen!