“Lekker en op maat!”
Beoordeling van Harré Tapas

Harré Tapas
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Bolsward
Beschrijving: Harré Tapas in Bolsward is niet bepaald een standaard tapasrestaurant te noemen. Het woord Tapas heeft bij ons hoofdzakelijk betrekking op de wijze waarop we in ons restaurant de gerechten serveren. Onze menu’s bestaan uit heerlijke proeverijen, verdeeld over diverse gangen. Mooie eigentijdse gerechten waarbij we ons echter niet beperken tot een land van herkomst. Harré Tapas is dan ook een uniek restaurant in Friesland! Onze werkwijze wijkt dus nogal af van andere restaurants in Friesland. Een menukaart tref je bij ons niet aan. Je maakt een keuze uit 1 van de menu’s en vertelt ons waar je allergisch voor bent of echt niet lust. Aan de hand van die informatie bereiden de koks een passend menu en gaan je zeker verrassen. Het culinaire deel van de beleving bestaat uit een proeverij van kleine gerechten met diverse gangen. Allen met passie bereid en uniek gepresenteerd! We beginnen altijd met een lekkere ‘starter’ om de eerste honger alvast te stillen en de sfeer te proeven.
17 maart 2020 beoordeeld

We hadden weinig tijd en de kok bereidde iets speciaals en op ons verzoek lekker pittig. Naderhand de kok even bedankt. Prettige zaak. De bediening (met name de oudere) moesten nog wat meer op elkaar inspelen.

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellig restaurant, en wat een lekkere tapas!. We werden verrast met een "shotje", wat origineel! Het interieur is mooi en gezellig en stoelen die heerlijk zitten. De bediening is perfect! Kortom een restaurant om terug te komen!

1 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk samen gegeten. Een restaurant om vaker terug te komen. De bediening, het eten en de kok zijn uitstekend.

12 februari 2020 beoordeeld

Wat n héérlijke verrassing. Met ex-collega's (10p) gisteren een ontzettend gezellige en superfijne avond gehad met écht lekkere gerechten én n bijzondere spoom vooraf. Een aanrader!

28 januari 2020 beoordeeld

We hebben hier vandaag weer gegeten. We waren met vrienden en totaal met 6 personen. Onze vrienden waren hier voor het eerst en zeker op aanraden van ons.
Het was weer een complete verrassing. We hebben het tapas menu van 30 euro genomen. Iedereen was vol lof over de kwaliteit, de hoeveelheid en zeker de bediening.
Een stel had vorige week elders tapas gegeten maar met stellige zekerheid stak dit met kop en schouders daar boven uit. Ik kan alleen maar toevoegen ga er eten en je ondervindt het zelf. Compleet, smaakvol en af. Gewoon doen.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Harré Tapas bekeken, bekeken ook

In Harré Tapas geweest? Deel je ervaringen!