“Heerlijke sate”

Steak van de Keizer
Geclassificeerd als nr. 4 van 84 Restaurants in Lelystad
Keukens: Argentijns
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk een hapje gegeten. Heerlijke saté gegeten, aardige bediening en normale prijs. Ook de inrichting is erg mooi. Als toetje nog een latte machiatio genomen, erg zoet maar wel lekker

Datum van bezoek: augustus 2021

17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke steak gegeten! Mooi restaurant erg knus en vriendelijk personeel. Kortom als je in Lelystad bent en je hebt zin in een heerlijk stuk vlees. De steak van de Keizer is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021
26 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In verband met de lockdown van restaurants heb ik afgehaald en de spare ribs meegenomen naar mijn hotel. Het waren heerlijke ribs, goede patat en voldoende saus bijgevoegd. Ik heb er van genoten.

Datum van bezoek: oktober 2020
27 juli 2020 beoordeeld

De steak van de leider was echt under cooked. Bediend personeel was vriendelijk, maar niemand kwam langs aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Bij het ophalen vroeg de jonge dame of er iets niet goed was, daar ik 80% heb laten liggen. Ik gaf aan dat de steak veel te rood was. Ik heb er verder geen heisa aan gegeven.

Er werd niks mee gedaan. Heb afgerekend en een kleine fooi gegeven. Maar echt tevreden was ik niet.

Prima restaurant. Maar. Qua service kan er iets verbeterd worden.

Datum van bezoek: juli 2020
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, snelle en vriendelijk service. Terras lekker in de zon maar centrum Lelystad is verre van gezellig.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Steak van de Keizer bekeken, bekeken ook

In Steak van de Keizer geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.