“Uitstekend gegeten.”

Gasterij Zuidbarge
Geclassificeerd als nr. 4 van 89 Restaurants in Emmen
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

Op 18 augustus gegeten met 4 volwassenen. Gezellige sfeer. Kwaliteit van het eten was uitstekend tegen een redelijke prijs. Bediening was wat onervaren, maar werd goedgemaakt door de vriendelijke en behulpzame benadering. Wat ons betreft een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021

11 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Neem een verrassingsmenu met wijn of bier arrangement. Goede bediening, heerlijk eten! Sfeervol terras maar ook binnen zag het er leuk uit. Gewoon lekker in de korte broek aanschuiven na een fietstocht kan hier prima. Althans op het terras.

Datum van bezoek: mei 2021
5 april 2021 beoordeeld

De Javaanse rijsttafel heeft ons positief verrast. Normaal gesproken zit hier geen vegetarische variant bij, maar voor ons werd dat wel "gefixt". Thuis nog even in de over en smullen maar! Heerlijke échte Indonesische smaken. Top gedaan! Terima Kasih ;-)

Datum van bezoek: april 2021
2 februari 2021 beoordeeld

Vanwege corona een dagmenu vlees en een dagmenu vegetarisch opgehaald.

Thuis een kwartiertje in de oven en smullen maar.
Beide gerechten waren top, heerlijk uitgebalanceerde gerechten die onze tongen deden prikkelen.

Daarna beide nog een dessert en besloten volgende maand weer te bestellen.

Datum van bezoek: februari 2021
27 december 2020 beoordeeld

Vandaag 3e kerstdag afgehaald bij zuidbarge. Alles was duidelijk aangegeven en het eten was perfect. Is echt een aanrader voor iemand die genieten kan een heerlijke maaltijd

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Gasterij Zuidbarge bekeken, bekeken ook

In Gasterij Zuidbarge geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.