Wildlands Adventure Zoo Emmen
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Manieren om Wildlands Adventure Zoo Emmen te ontdekken
Beoordeeld op 5 augustus 2020

Nu meerdere keren geweest met me eigen gezin, schoonfamilie en neefjes. Geen enkele keer was het de moeite waard. Zoeken naar dieren en met een beetje geluk zie je ze ook nog. Ik mis een hoop dieren en geen informatie over de dieren zoals vroeger.

Dan vinden ze het ook grappig om een achtbaan te plaatsen die zwaar tegenvalt en als je daarvoor heen gaat kan je beter naar een pretpark. Leuke Safari en jungle tocht, maar ook daar zie je niet snel dieren, al helemaal niet in de jungle.

Wil je voor de dieren gaan, ga dan echt naar een andere dierentuin. Wil je de achtbaan ga dan gewoon naar een pretpark. Dit is beetje van alles maar net niks. Verspil je dag dus niet aan dit park

Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk dagje uit en het is leuk om de tijd te bemen om de dieren te zien. Ze zijn mooi gehuisvest en hebben prachtige verblijven met schuilplekken en ruimte.

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Erg druk, vooral als je bedenkt dat er covid-19 restricies gelden.
De verplichte looproute is aan de ene kant irritant, maar ook wel te begrijpen. Wij kwamen om dieren te zien. Vooral het deel bij en achter de vlinderhal maakt dat mogelijk. De rest van het park lijkt meer op een verzameling horecatenten. Na elke 50 m kun je ergens wat eten en drinken. Zonde van de ruimte die beter aan de dieren gegeven had kunnen worden.

Beoordeeld op 31 juli 2020

Super dag gehad. De dieren hebben grote verblijven, je loopt daardoor zelf veel, park is mooi aangelegd en heel groen. Voor de kinderen zijn er allemaal dingen om onderweg te doen, zoals een doolhof, klimmen ed. Door de grote verblijven kan het zijn dat je soms dieren niet ziet, maar als je dan later nog een rondje maakt kan het zijn dat er wel activiteit is, de dieren worden niet tentoongesteld. Het was af en toe wel druk, iets beter sturen bij de vlindertuin zou aan te bevelen zijn. De lange wachttijden voor de bootjes en de safari vind ik wel een minpunt. Dit blijft en is al vanaf het begin zo. Nu er ook nog minder mensen per bootje/safaritrein mogen, is het wel heel extreem. Jammer dat de kinderen niet in de jungle op de touwbruggen mogen, dat was wel een teleurstelling. Ik snap dat ook niet helemaal, elders zijn deze gewoon open. Het overdekte speelparadijs is geweldig voor kinderen om te spelen, water, klimmen, zand, glijden...wat wil je nog meer. Het personeel was zo vriendelijk, dat was echt opvallend en maakte de dag nog fijner!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Prima dierentuin. Erg veel aandacht voor de sfeer, inrichting en paden. Super mooi gemaakt. Als gast kom je ‘dicht bij’ de dieren, wat ook inhoud dat de dieren niet echt spectaculair zijn.
Tussen 10:00 en 12:00 lijkt het idd te druk ivm Corona Dit ligt overigens vooral aan de gasten, het park doet erg veel om het goed te laten verlopen. Ik zou aanraden om na 13:00 te gaan. Het park is tot 18:00uur open. Tussen 1 en 6 kan je het park makkelijk 2x zien, incl. zeehonden show. Wij vonden het een geslaagde dag.

Datum van activiteit: juli 2020