Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Anders dan de website aangeeft was onze comfortkamer zeer krap. Tussen bed en laddenkast aan voeteneinde was 20 cm ruimte. Geen zitje en bureautje. Wel een schitterende badkamer. Personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

super vriendelijk persneel, heerlijk restaurant! Nieuwe schone kamers met grote badkamer. Heel netjes, heerlijke bedden,kortom geweldig hotel.
assen zzelf is ook erg leuk, Drents museum is een aanrader! Verder kun je er prachtig fietsen en wandelen in de omgeving. OOk leuk om langs de hunebedden te fietsen, kortom een dikke 10

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020

Fijn hotel In centrum Assen. Heerlijk geslapen. Reataurant uitstekend. Mijn ingewikkelde dieet was geen enkel probleem. Er was zelfs glutenbrood brood. Min puntje is dat je niet bij het hotel kan parkeren maar in een parkeergarage verder op. Goed te belopen maar indien je minder valide bent minder prettig.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Net hotel: alles schoon, goed bed, goede badkamer en prima ontbijtbuffet. De hotelkamers zijn redelijk nieuw ingericht. Medewerkers zijn heel vriendelijk en gastvrij. Goed te bereiken en toch in het centrum van Assen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Het begint bijna een traditie te worden.
Eurosonic/ Noorderslag in de stad?....dan gaan wij naar Assen.
In dit hotel zijn we vaker geweest en kennen de weg dus wel......of niet....
We lopen de entree door maar komen erachter dat het geheel verbouwd is.
De receptie zit nu ergens anders.
We worden vriendelijk geholpen door de receptioniste.
De kamer is gelukkig al klaar. We hebben een gratis upgrade gekregen. Dat is altijd fijn.
Op de kamer aangekomen nestelen we ons.
Wat ons opvalt is dat er weinig plankruimte is in de badkamer. Het plankje voor de spiegel is niet super handig want dan zie je jezelf niet zo goed.
De kamer is niet groot maar keurig. Een safe is ook aanwezig.
Je hebt de keuze uit diverse kussens dat is ook wel weer fijn.
Het bed ligt echt heerlijk.
Tijdens het douchen mis ik ook een rekje waar de zeep op kan staan en al snel wordt de badkamer een waterballet doordat het water wegspetterd.
Deze kamers zijn nog niet zo heel erg lang geleden verbouwd en zelf had ik dit anders opgelost.
Het ontbijt is super. Vollop keus en alles wordt weer snel aangevuld.
Voor een nieuwe/ verbouwde kamer had ik een aantal punten toch zelf anders aangepakt maar het is ok zo.
Wel hoop ik dat er iets aan de deur gedaan wordt. De deur van kamer nummer 8 is niet normaal te sluiten zonder een giga klap (waar de buren niet echt blij van worden).
Wil je netjes de deur sluiten dan ben je het pasje weer nodig.
Al met al wel een voldoende en zoals het er nu naar uit ziet zullen we dit hotel volgend jaar ook weer gaan bezoeken.

Datum van verblijf: januari 2020