“Uitstekend”
Beoordeling van Tex-mex Restaurant Bramigo

Tex-mex Restaurant Bramigo
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 10 van 112 Restaurants in Assen
Beschrijving: Bramigo is een opvallend nieuwe verschijning in Assen. Wij staan voor een kruidige keuken die van mild tot pikant voor iedereen wat te bieden heeft. Vanaf 3 juni ben u van harte welkom! Onze kaart varieert van Mexicaans als nacho's en burritos tot een heerlijke Texaanse steak en ribs. Naast ons restaurant hebben wij ook een Corona-bar. U kunt naast hier eten ook gezellig plaatsnemen op het terras of binnen bij de Corona-bar.
25 september 2021 beoordeeld

Erg leuk restaurant, , ik ben intolerant voor gluten en lactose, hier was het geen probleem, de chef kwam langs de tafel, dus hoorde ik wat mag ik wel eten,
Het eten was super lekker , precies goed, lekker smaak .
Hebben ook een speciaal toetje gemaakt , zonder lactose, erg lekker.
Hier eten is een aanrader.

Datum van bezoek: september 2021

6 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds lange tijd weer eens Mexicaans gegeten. Mooie zaak op de hoek van aantal straten. Lekker gegeten en geholpen door vriendelijke bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: september 2021
23 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en een super gezellige avond gehad. De bediening is ook fantastisch, een enthousiaste club jonge mensen en één en al vriendelijkheid. Kinderen zijn welkom, onze dochters werden als prinsessen behandeld. Als het eten op de kaart te pittig is voor de kids, maken ze met liefde een zalmpje met frietjes. Wij namen met zijn 8en een variatie van voorgerechten en daarna allemaal een ander hoofdgerecht. De tortilla’s zijn de bom!

Datum van bezoek: augustus 2021
19 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in hotel De Bonte Wever eten gehaald bij dit restaurant. Leuk gesproken met de zoon van de eigenaar ‘Bram’ en nadien in het hotel heerlijk vegetarisch gegeten!

Datum van bezoek: april 2021
27 december 2020 beoordeeld

Prima geregeld heerlijk gegeten en er was meer dan genoeg.
Zeker de moeite waard om deze zaak te bezoeken

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Tex-mex Restaurant Bramigo bekeken, bekeken ook

In Tex-mex Restaurant Bramigo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.