“Lekker en onbevangen”
Beoordeling van Tex-mex Restaurant Bramigo

Tex-mex Restaurant Bramigo
Geclassificeerd als nr. 20 van 109 Restaurants in Assen
Beschrijving: Bramigo is een opvallend nieuwe verschijning in Assen. Wij staan voor een kruidige keuken die van mild tot pikant voor iedereen wat te bieden heeft. Vanaf 3 juni ben u van harte welkom! Onze kaart varieert van Mexicaans als nacho's en burritos tot een heerlijke Texaanse steak en ribs. Naast ons restaurant hebben wij ook een Corona-bar. U kunt naast hier eten ook gezellig plaatsnemen op het terras of binnen bij de Corona-bar.
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Héél erg lekker gegeten, en een zeer goede en gezellige bediening.
Als we langer in Assen waren gebleven hadden we er zeker weer gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2020

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten , goede smaken leuke bediening en vlot geserveerd ! Aanrader ! Grappige eigenaar die mensen goed weet te pleasen ook goed met kids

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima voor elkaar. Lekker sfeertje. Goed eten. Zaak moet nog wat gepimpt worden. Leuke aanvulling in het culinaire aanbod van Assen.

22 juni 2020 beoordeeld

Fantastisch eten. Spareribs vallen van het bot af en de enchiladas zijn zeker een aanrader. De gastheer maakt de beleving af. Als je goed wilt eten in Assen dan is dit zeker een aanrader

20 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Bramigo. Mexicaanse gerechten en vlees. Leuke sfeer en de gastheer en zijn personeel zorgen ervoor dat je een leuke avond hebt.

Reizigers die Tex-mex Restaurant Bramigo bekeken, bekeken ook

In Tex-mex Restaurant Bramigo geweest? Deel je ervaringen!