“aanbevolen voor lunch”

12 september 2018 beoordeeld

Bistrot de Pays !
Locatie: prachtig
Bediening: OK
Service: OK. : zeer beperkte keuze voor lunch. 2 menu's, een goedkoop en een duur(der).
eten en drinken: zeer goed (als je je keuze vindt)
prijs/kwaliteit: zeer goed voor het goedkope lunchmenu

Datum van bezoek: september 2018

12 september 2017 beoordeeld

Lekker eten, degelijke Provencaalse keuken, authentiek kader, gezellige sfeer, voor een meer dan redelijke prijs.

Datum van bezoek: september 2017
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellent! Eten, bediening, gezelligheid, alles pico bello! Een echte aanrader!
Gevarieerd aanbod, goede prijs, een must als u in de buurt bent!

Datum van bezoek: juli 2017
4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer uitstekend gegeten. Vandaag geen keuze maar één menu. Heerlijk menu met rundvlees wortelmousse en lekker chocolade mousse toe.

Datum van bezoek: mei 2016
18 januari 2016 beoordeeld

We hadden een geweldige lunch hier .Ik at paté van kippelevertjes en vis als hoofdgerecht.Het is lekker en heel royaal.ik had ook wel graag 1 gerecht zoals een salade op de kaart gezien.Als ik het navroeg kon het wel dat ik een gerecht uit de menu nam dan.De kaart voorziet alleen menus.Het sanitair laat wat te wensen over.Er komt veel volk over de vloer.een nieuw toilet met verlichting zou een pluspunt zijn.Goede halde op een koude winterdag

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die L'Auberge bekeken, bekeken ook

In L'Auberge geweest? Deel je ervaringen!