TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 mei 2017

prima hotel om alleen de nacht door te brengen. Daarnaast is de ondergrondse parkeer kelder een pluspunt. De tramhalte is voor de deur en je bent zo in de binnen stad. De kamer was niet echt groot maar het was maar voor een paar dagen en gelet op de prijs is het een aan te raden hotel

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
KANGARLOU, General Manager van ibis budget Zurich City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2017

Liefe Gerard Staal

Hartelijk bedankt for u review. Wij zijn blij dat u het goed hat bij ons en hoopen u nog en andere keer bij ons als Gast te heben.
We wensen u all het beste!

Groetjes
Adél Varga

Beoordeeld op 7 mei 2016

Goed basic hotel met als groot voordeel makkelijk te vinden en een grote auto-parkeerkelder. Daarnaast tramhalte voor de deur zodat je makkelijk het centrum van de stad kan bezoeken.
Het was een oud industrie gebied maar wordt nu helemaal gerenoveerd met daarbij worden wel oude kenmerken in ere gehouden.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
KANGARLOU, General Manager van ibis budget Zurich City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2016

Geachte gerardstaal

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis budget Zurich City West erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Hoogachtend,

Ibis Budget Team

Beoordeeld op 13 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het is dat ik hier voor mijn werk op doorreis moet slapen. Het is met alles behelpen, maar als je alleen maar hoeft te slapen, dan is er een oplossing. Vragen om een kamer met twee bedden en het matras van het andere bed op het eerste bed gooien. Slaapt stukken beter. Ontbijt is zoals in ieder goedkoop hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde voor zaken
KANGARLOU, Manager van ibis budget Zurich City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2015

Dear Fellinga,

Thank you for your feedback. We regret that you are not completly satisfied with our concept as a budget hotel.But let me say that also some people like harder beds.
but we also recommend hotel ibis next dor for a softer sleep for more money.
Reinhold Klug
assistent manager

Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

ik was met 2 collega's in zuid duitsland op cursus voor het werk, de weekenden waren vrij dus we dachten laten we naar Zurich gaan voor het weekend. Toen we aankwamen in zurich werden we hartelijk ontvangen door het personeel en werden we begeleid naar onze kamer en kregen we ondertussen wat foldertjes met wat er te doen was in zurich en de wifi code kregen we ook direct. Het hotel is niet duur en ligt dicht bij de kroegen en discotheken om een gezellig avondje op stap te gaan. Kortom een prima hotel op een prima locatie!

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 20 november 2014

Gereserveerd via internet, daar aangekomen melden we ons bij de receptie, hierna melden wij dat we eerst gingen eten alvorens verder te gaan met de formaliteiten. Restaurant was goed. Toen we gingen inboeken bleek ons kamer niet meer beschikbaar te zijn. Hierna na veel protest hebben we moeten uitwijken naar een vieze Hotel Crone in de Centrum.
We werden niet netjes behandeld terwijl ik naar Ibis over de hele wereld ga. Jammer

Kamertip: Gelijk boeken na aankomst, reserveer ook op tijd
Datum van verblijf: november 2014