Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Zürich
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.164)
Beoordelingen filteren
1.164 resultaten
Waardering van reizigers
223
581
271
61
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
223
581
271
61
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.164 beoordelingen
Beoordeeld op 5 juli 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Kourosch K, General Manager van ibis Zurich City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 12 februari 2017

Het Hotel ligt gunstig naar een treinstation (Zürich Hardbrucke) en verschillende tram en bushaltes die er voor zorgen dat een groote gedeelte van de stad kan bereiken.

Het hotel zelf was, zoals je van IBIS mag verwachten, vrij basic met schone kamers en alles wat je nodig hebt voor een weekend weg. Het personeel was vriendelijk en konden mij helpen met alle vragen die ik had. De kamer was vrij ruim en daarnaast goed geisoleerd.

Het hotel ligt op een bedrijventerrein met in de nacht een wildgroei aan discotheken in de omgeving, hiervan was echter de gehele nacht niets van te horen. Echter ben je met een minuut of tien op de Bahnhofquai en kun je de stad verkennen.

Algeheel gezien een tweede bezoek waard.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Roderik H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kourosch K, General Manager van ibis Zurich City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2017
Google-vertaling

Dear Mr. Roderik H,

Thank you very much for your taking your time to review your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comment with our team, we are sure this will encourage them to keep and rise the services they provide fully motivated.

We are looking forward to welcome you again at our hotel.

Kind regards,

Kourosch Kangarlou
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 augustus 2016

Prima plaats en vriendelijk personeel. Goed eten alleen jammer dat van het Novotel het zwembad niet gebruikt kan worden. Ingang via garage eenvoudig te bereiken. Is jammer en spijtig.
Wat kan ik nog meer zeggen om 200 tekens te kompleteren. Dus doen we het zo maar

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Bedank sabawil
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Dit ibis-hotel is er een van dertien uit een dozijn. Kamers zijn schoon en voor ibis-begrippen stil, de badkamer is netjes en voorzien van toilet en redelijke douche. Het ontbijt is mager en met 15 euro te duur voor het gebodene. De locatie is prima, 5 minuten per tram uit het centrum en op loopafstand van geweldige (creatieve) uitgaansgelegenheden. Prijs-kwaliteit is voldoende maar zeker niet meer.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Yvo75
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kourosch K, General Manager van ibis Zurich City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you for staying with us and also having take the time to let us know about your experience.

We hope to see you again in our hotel. Please do not hesitate to contact us at any time.

Kind regards

Kourosch Kangarlou
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 september 2015

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Kourosch K, General Manager van ibis Zurich City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2015
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken