5 personen bekijken dit hotel
330 US$
Gratis annuleren tot 30/04/21
347 US$
Gratis annuleren tot 29/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
347 US$
286 US$
BESPAAR 61 US$
Hotels.com330 US$
eDreams347 US$
Trip.com327 US$
Beoordeeld op 1 september 2015

Ideaal hotel net buiten centrum van Lugano, moderne kamers met een fantastisch uitzicht over stad en meer en bergen. Heerlijk ontbijtbuffet en een duur restaurant voor diner. Bediening was wel wat afstandelijk terwijl dienstverlening in hotel heel persoonlijk en vriendelijk was. Centrum goed te bereiken als je goed te been bent. Terugweg is klimmend .

Kamertip: Bovenste verdieping mooi uitzicht en rustig.
Datum van verblijf: augustus 2015
TicinoHotelsGroup, Direttore van Villa Sassa Hotel, Residence & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2015

Dear Mr. Pvhsoft
Thank you for having stayed at Villa Sassa. We are glad that you enjoyed our property. We precise that our restaurant offers Mediterranean and Japanese cuisine only with fresh products.
We hope to be able to welcome again at Villa Sassa.
with our best regards

Francesco B.

Beoordeeld op 30 juli 2015

Als je uiteindelijk de kamer krijgt die je ook gereserveerd hebt (en dat viel even niet mee) dan heb je een prachtig uitzicht over een deel van de stad, kijk je uit op de Monte Bré en kun je een deel van het Meer van Lugano zien met daarop alle activiteiten. Een mooi eigen zwembad (binnen en buiten) om tijdens de zeer warme dagen te verkoelen en een uitstekend restaurant "Ai Giordini di Sassa" waar hele lekkere gerechten geserveerd worden uiteraard met bijpassende wijnen.

Kamertip: Uitzicht op de Monte Bré en het Meer van Lugano is een plus +
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 16 januari 2015

Mooie upgrade naar een suitte in de main villa sassa gehad. Zéér ruime kamer en prachtig uitzicht over het meer bij Lugano..Helemaal niks mis mee. Prachtige glazen ontbijtzaal...Jammer van de regen zodat het uitzicht wat minder ver was..maar de lokatie is super...10 min lopen (down hill) naar het historic stadscentrum. Prima zwembad en male/female gesplitste sauna ruimte is part of the deal. Wel balen dat de CHF duur is geworden tov de Euro... Puntje van verbetering...waterkoker met wat thee en bijbehorende mok zou welkome aanvulling kunnen zijn

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 maart 2013

Heb de laatste maanden elke week in het hotel gelogeerd voor een paar dagen. Prima bediening en prima kamers. Netjes onderhouden. Reserveer vooral een kamer met uitzicht over de pool: dat levert een mooi uitzicht op over de bergen en vanuit bepaalde kamers een mooi uitzicht over het meer. Prima bar en voor diner/lunch in de zomer: lekker buiten zitten! Prijs/performance: aan de duurdere kant. Met name ook erg gewild door een internationaal gezelschap.
Sinds begin 2013 ook gratis internet, een must in de huidige tijd. Geen geavanceerd 'in room entertainment' programma, wat jammer is voor de reguliere bezoekers.
Als je lichte slaper bent, vraag voor een kamer aan zwembad kant.

Kamertip: Voor echte rust: vraag kamer aan zwembad zijde en in gebouw 4 of 5.Bij voorkeur op de 3e, 4e of 5e verdieping.
Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Tessalgroup, Manager van Villa Sassa Hotel, Residence & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2013

Beste Meneer,

Bedankt voor uw waardevol feedback! We zijn heel blij dat u uw verblijf bij ons hebt genoten! Wat het in room entertainment programma betreft zijn we al op zoek na een nieuwe en modernere versie, we hopen dus ook deze verbeterde service in toekomst ook te kunnen aanbieden, hopelijk al voor uw volgend verblijf bij ons!

Beste groeten vannuit een zonnig Lugano,

VILLA SASSA HOTEL, RESIDENCE & SPA
Member of WorldHotels

Beoordeeld op 13 september 2011

Echt een Top hotel met een prachtig buitenbad en daarnaast ook nog een binnenbad. Grote fitness ruimte.Heel veel spa mogelijkheden.Een heel goed restaurant. Je voelt je hier erg verwend! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: september 2011