TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel zou prima de standaard kunnen zijn voor alle Novotel vestigingen. Super vriendelijk personeel, prima faciliteiten, zwembad op het binnenplein, snelle check-in/out, moderne inrichting en schoon. Enige mindere punten zouden zijn de beperkte keuze op de menukaart in het restaurant en de ‘krappe’ kamers (we waren met 2 volw. en 2 kinderen op uitklap bedden). Als we nogmaals richting Italie e.d. rijden zouden we zo weer hier boeken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Christian S, General Manager van Novotel Lugano Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear guest mijoluma,

thank you for booking our hotel and glad to read your nice review about your stay with us.

We hope to welcome you again for one of your next "tussenstop" at Paradiso Lugano and wish you some great Holiday's!

Beoordeeld op 20 januari 2018

Op weg naar Toscane hebben we overnacht in dit hotel . Prima ontvangst, dito kamer en uitstekende bedden. prima hotel met ontbijt . Minpunt is het ontbreken van een oplaadpunt in de P - garage, terwijl men bij de receptie aangeeft dat hij er wel zit . Na lang zoeken zegt men dan dat ergens buiten moet opladen. Dus iets wat makkelijk is gaat flink fout . Onbegrijpelijk van Accor hotels dat anno 2017 geen oplaadpunt aanwezig is voor je auto .

Datum van verblijf: september 2017
Novotel_Lugano, Leiter Front Office van Novotel Lugano Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018

Dear Mr. Johan B.

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Lugano Paradiso.

Please kindly note that if you have an electric car is possibile to recharge it in our parking space ( we do not have a recharging station but there are electric plugs, where already many guests recharged theirs cars). Just 50 meters outside the hotel in Via Geretta, there are also 2 public parking spaces with the recharging stations.

Sincerely,

Felice C.
Front Office Manager

Beoordeeld op 9 september 2017

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
Christian S, General Manager van Novotel Lugano Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Op doorreis van een gezinsvakantie naar huis, dit hotel gekozen. Heel fijne aankomst voor de kinderen, krijgen een klein cadeautje. Zeer gastvrije ontvangst. De kamers zijn mooi, de badkamers netjes. Ontbijt is ongelofelijk, zeer veel keuze. Het was een plezier om hier te mogen logeren.

Datum van verblijf: augustus 2017
Christian S, General Manager van Novotel Lugano Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2017

michielth Buongiorno,
thank you for your very kind comments on Tripadvisor.
We are thrilled to read that you enjoyed all anemities of our Hotel.
Since you had such a positive experience, We hope that we may welcome you back for one of your next visit and stop over to Lugano Paradiso !

Beoordeeld op 7 maart 2017

Na aankomst op een late uur zijn we PERFECT ontvangen door heel vriendelijke mensen aan de receptie.
Service in lobby was ook uitstekend + kamer waren zeer netjes.
Echte aanrader voor buisiness.
zeer centraal gelegen voor verplaatsingen in de buurt

Kamertip: standaard is al heel goed
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Christian S, General Manager van Novotel Lugano Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017

Gentile bmat2017,

first of all we would like to thank you for your great review about your experiences at Novotel Lugano.

It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us and especially that you appreciated the friendliness of our Staff.

We hope to have the opportunity to welcome you back during your next visit to Paradiso Lugano.

A presto !