Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel direct aan Grindelwald Bahnhof. Half uur verbinding met Interlaken, reistijd 35 minuten. Half uur verbinding met Kleine Scheidegg. Super vriendelijk personeel en eenvoudig maar heerlijk eten Half Pesion. Kamers klein(goedkoopste categorie) maar met balkon en super badkamer.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel is zeer goed gelegen.5 min naar busstation, ligt op het perron van het treinstation.maar daar is niets van te horen . Zeer aangenaam. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Eten is lekker en er is altijd een aanpassing mogelijk voor de kids. Met een glimlach krijgen de kids spagetti, of andere zaken van ki ndermenu. Familie kamer is ruim voor 2 volw en 2 kinderen

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Super hotel ,personeel heel erg vriendelijk
Ligging uitstekend direct naast het spoor geen geluidshinder hiervan . Dichtbij bushalte en vervoer naar skipiste , eten is goed halfpension gezellig familiehotel

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Perfecte locatie direct naast het station en de treinverbinding naar het skigebied; ook de skibus naar de gondel voor het skigebied First stopt vlakbij.
Wij hadden een ruime familiekamer, wat uitstekend beviel. Goede badkamers met bad douche en toilet. Verder koelkast en koffie/theefaciliteit.
Personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om het een gast naar de zin te maken. A la Carte menu is fantastisch en ook de maaltijden voor halfpension zijn goed en gevarieerd (dagelijks een 5-gangen dinner!!).
Ski opbergsysteem in de kelder werkt uitstekend.
Wij komen graag een keer terug bij het Derby Hotel om ons lekker in de watten te laten leggen!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 12 maart 2016 via mobiele applicatie

Lekker hotel zonder veel poespas (als wellness etc) maar wél op fantastische strategische ligging. Heerlijk eten, leuke ambiance! Aan het stationnetje gelegen maar dat is alleen maar heel leuk! Onze kamer keek hierop uit en ik heb regelmatig wel even staan kijken naar al die skiërs die in en uit stappen (inclusief veel jappaners want die komen hier ook graag). Je hoort er overigens niets van. Het dorp Grindelwald beviel ons overigens óok zeer goed.

Datum van verblijf: maart 2016