Beoordeeld op 20 januari 2019

Het is jammer dat niet iedereen kan genieten van zo'n uitmuntend hotel. Je moet het ervaren om er een mening over te hebben. Fantastisch hotel, ontzettende vriendelijke en behulpzame personeelsleden. De eigenaar die even een praatje komt maken aan tafel. Een spa zo groot en luxe, gewoon heerlijk om je onder te dompelen in "even niets doen"! De kamers en suites zijn prachtig en voorzien van alles wat je maar kan verwachten in een 5-sterren hotel. Ik ben onder de indruk en kom graag langer terug om verder te gaan genieten.....

Datum van verblijf: januari 2019
LGBgstaad, Guest Relations Manager van Le Grand Bellevue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019

Dear Edwin-Villa133,

Thank you very much for your visiting us this winter and for this great review of our Hotel !

We are thrilled you had a relaxing stay at our Hotel by enjoying our different facilities.

We hope to welcome you back maybe this coming winter again ?

In the mean time we wish you all the best !

Beoordeeld op 3 maart 2018

Wij komen nu een aantal jaren met ons gezin in dit hotel en wij zijn nog steeds zeer enthousiast. Het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht vanaf het moment van aankomst tot vertrek. Het interieur van het hotel is prachtig en geeft een warme sfeer. Het eten is top; aanrader is ook een (kaas) fondue in le petit chalet bij het hotel. Ook erg handig is de skiverhuur in het hotel en de pendelservice van en naar de pistes. Het ontbijt is zeer uitgebreid en op verzoek worden ook nog de lekkerste gerechten bereid. Het hotel is leuk voor ons als volwassenen, maar ook voor onze kinderen. Zij kunnen meedoen met allerlei activiteiten en vinden ook de speelkamer heel erg leuk. Last but not least; de geweldige spa! Al met al een echte aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: maart 2018

Dear AnneloesAmsterdam,

Thank you very much for your visit last winter and for this amazing feedback !

We are glad you had a great family and ski holiday at our Hotel and enjoyed our facilities , especially our Petit Chalet, that offers traditional dishes such as cheese fondue after a long day of ski.

We hope to welcome all the family back soon and remain

With Best Regards,

Beoordeeld op 22 juli 2016

mooi hotel, prima kamer met werkelijk geweldig balkon! Bijzonder aardig en behulpzaam personeel. Uitstekende faciliteiten, bijv. fitnessruimte, groot en zeer goed geoutilleerd, geweldig zwembad, hamam en sauna etc. Maar bovenal was de service echt uitstekend!

Kamertip: kamers in een van de bij het hotel behorende chalets zijn heel rustig en hebben een groot balkon
Datum van verblijf: juli 2016
LGBgstaad, Guest Relations Manager van Le Grand Bellevue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Dear Annemarie282,

Thank you very much for your visit and for your excellent feedback !

We are glad to hear you had a great time at our Hotel and hope to receive you again in the near future !

Best Regards,

Beoordeeld op 21 maart 2015

We zijn er in Maart een week geweest en hebben genoten van ieder moment. Hartelijke ontvangst, echt een persoonlijk welkom. Prachtige kamer met uitzicht op de kamelen die te rusten lagen op het platte dak. Werkelijk alle medewerkers van het hotel waren vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in de gasten.Wat opviel: alle medewerkers waren trots op hun hotel en blij met de werkgever (dit werd ook uitgesproken!) Het ontbijt was uitgebreid en heel goed verzorgd, zeldzaam lekkere eiergerechten, French toasts, verse jus - fruit -lekkere koffie , kortom een 5 sterren ontbijt. We hadden halfboard geboekt en hebben daar geen spijt van :een Michelin ster waardig. De inrichting van het hotel sfeervol, gezellig, luxe- kortom GENIETEN, We komen terug !

Datum van verblijf: maart 2015

Dear Nicoline v,

What a great review for us to read.

Thank you very much for your visit and for all your kind words. The team members are humbled by your words.
We are glad you felt welcomed and well taken care of.

You are welcome back any time !

All the Best !

Beoordeeld op 2 maart 2015

Zoals het hoort te zijn, het zegt het zelf. Comme il faut...
Wij vonden dit een zeer aangenaam verblijf. Met kop en schouders steekt de keuken hier uit. Wij verbleven hier een dikke week en op geen enkel gerecht was er ook maar iets wat een puntje van discussie kon zijn. En wij zijn echt wel iets gewoon. Dus een pluim voor de keuken.
Verder is dit een grand hotel. Aangename bar, verzorgde kamers, vriendelijk personeel, uiterst aangenaam zwembad en sauna. Hele goeie massage gehad van een Thaïs meisje, lekker Japans gegeten. Zonder meer dik in orde. Één iets in ieder geval niet vergeten: een goed gevulde portemonee. Want dit is niet goedkoop. Exclusiviteit en luxe heeft uiteraard een prijskaartje.Als dit geen probleem is, dan zeker dit hotel boeken.

Datum van verblijf: januari 2015

Dear Heidi325,

Thank you very much for your visit and for this great review !

Thank you for your compliments regarding our cuisine. The Chef and his team are humbled by your words and so is our Sushi Master.

We are thrilled you had a very good stay with us and enjoyed all our facilities.

We hope to welcome you back soon !

All the Best !