Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (932)
Beoordelingen filteren
932 resultaten
Waardering van reizigers
444
317
107
40
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
444
317
107
40
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 932 beoordelingen
Beoordeeld op 7 mei 2014

Dit is werkelijk een tophotel, net buiten het centrum gelegen aan alle internationale instanties (ook te merken aan het publiek). Centrum zelf is makkelijk met het openbaar vervoer te bereiken. Zeer ruime kamers voorzien van alle comfort en tal van heerlijke producten in de badkamer met regendouche. Het hotel is eveneens voorzien van een mooi Clarins-verzorgingsinstituut, een fitnessruimte en een kleine wellness met sauna en hammam; er is een ruime lobby en enkele leuke bars. Het buitenzwembad was nog niet open.
Zeer vriendelijke en behulpzame staff; restaurant heeft een beperkte kaart maar de gerechten zijn bijzonder lekker; zeer ruim ontbijtbuffet en op zondag een heerlijke brunch.
Maar......wij hadden op de 16de verdieping 's nachts heel wat last van het buitenlawaai (straat, luchthaven, festival,...); zoals de kamer goed naar binnen toe geïsoleerd is - niks lawaai van buren - zo slecht is ze naar buiten geïsoleerd zodat oordopjes zeker in de bagage moeten steken.

Kamertip: kamer 1613 was excellent, behalve het "buitenlawaai"
Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank LouisHorebeke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterContinentalGVA, Directeur général van Hotel InterContinental Geneve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2014
Google-vertaling

Dear Sir,

We would like to thank you for having taken the time to share your experience at the InterContinental Genève with the Trip Advisor community.

We are most pleased to hear that you and your family had a pleasant stay at the hotel. Good comments such as yours are quite important and useful and you may rest assured that they have been forwarded to the concerned persons.

Regarding your remarks on the room quietness, we have taken good note that – despite the fact that all our guestroom windows have been changed recently and are now sound proof and energy saving – earplugs would be an additional service highly appreciated by our guests.

Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon, we remain,

with best regards,

Jurgen Baumhoff
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterContinentalGVA, General Manager van Hotel InterContinental Geneve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterContinentalGVA, General Manager van Hotel InterContinental Geneve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterContinentalGVA, General Manager van Hotel InterContinental Geneve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterContinentalGVA, General Manager van Hotel InterContinental Geneve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken