Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (949)
Beoordelingen filteren
949 resultaten
Waardering van reizigers
269
437
177
48
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
269
437
177
48
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 949 beoordelingen
Beoordeeld op 30 juli 2016

Prima hotel, mooie ruime kamers en zeer proper, het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en er is parkeerruimte voorzien, je wagen wordt door het personeel in speciale parkeerrekken in de kelder geplaatst.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank LeoHens
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Denis M, Responsable relations clients van Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2017

Beste PaulinaVassilieva151,

We willen u bedanken voor de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen.

Reacties als de jouwe zijn altijd welkom, en ons helpen om onze kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.

Ik kijk ernaar uit om u te mogen verwelkomen persoonlijk in de nabije toekomst !

Vriendelijke groeten,

Denis Mrula
Guest services manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2015

heb hier minimaal 8 x geslapen, maar deze keer heb ik een kamer gekregen die echt niet aan de standaard voldeed. een douche die niet door liep, en daar door de halve badkamer vol met water na 1 minuut er onder te hebben gestaan, een toilet die er uitzag als of je in een studenten flat was.
dus vraag na de gerenoveerde kamers, en als die vol zijn , zoek een ander hotel is mijn advies.

Kamertip: vraag naar een gerenoveerde kamer, ander weg blijven daar.
Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Robertvonerzahl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 8 november 2010

Royal Hotel is één van de hotelketens van deze groep.
Het hotel is ingericht volgens haar naam en dat geldt ook voor de service.
Na een lange vlucht met kinderen konden we niet om meer gevraagd hebben toen ze ons opwaardeerden naar een executive suite met twee kamers.
De voorzieningen op de kamer waren uitstekend met een kleine kitchenette, die heel handig was.
Boven alles stond de hotellocatie.
Het was dicht bij het station, het meer en de tram was net buiten de deur.
De supermarkt was aan de overkant van de straat en de omgeving was vol met mooie en goede restaurants.
Zwitserland was echt prachtig en het hotel maakte het zelf nog mooier!

Bedank Needysingh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 25 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
robertapanfilio, Guest Relations Manager van Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
robertapanfilio, Guest Relations Manager van Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken