189 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 216 US$ per nacht.

206 US$
196 US$
192 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 226 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
Gratis annuleren tot 25/07
225 US$
TripAdvisor
28 maart 2016 beoordeeld

Hotel ziet er mooi uit maar vanwege ligging is er weinig parkeerplaats en moet je in openbare parkeergarage 10 minuten verderop parkeren. Je kan wel korting krijgen op het standaard tarief maar bij uitchecken krijg je niet genoeg parkeermunten mee en betaal uiteindelijk nog meer. Kamer is ruim - inrichting is basic. Sommige kamers hebben redelijk uitzicht maar ik keek uit op een blinde betonnen muur.

De Wifi code wordt je niet aangeboden mij het inchecken - moet je helaas weer voor naar beneden

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie