Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Rob de Jong
Huis ter Heide, Nederland

Gewoon tijdloze topklasse

5,0 van 5 bollen29 dec 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een tophotel is dit! Service wordt hier nog echt met een hoofdletter geschreven. Prachtige kamers en ja, afhankelijk van de ligging kan dit wat gehorig zijn. Fijne restaurants, prima bar en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Twee nachten genoten en ik zou er zo weer heen gaan. Klasse!
Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
LesTroisRois, Geschäftsführer van Grand Hotel Les Trois Rois, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 dec 2018
Dear Guest

Thank you for having chosen to stay with us and for your wonderful compliments. Your feedback is a much appreciated recognition.

We are delighted to learn that our historic hotel with a young heart entirely met your expectations as a travel destination with its unique ambience and atmosphere and our personal as well as professional service. Rest assured that we pass on your motivational words to our entire Les Trois Rois Team as they are our best motivation to provide Service Excellency every single day.

We look forward to making your next stay unique again and hope having the honour of welcoming you back at the Grand Hotel Les Trois Rois very soon.

Best regards

Tanja Wegmann
General Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 258
  • Priceline
    € 230
  • travelup.com
    € 210
  • Expedia.com
    € 258
1.5 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Roomservice
€ 157
  • Priceline
    € 149
  • Expedia.com
    € 147
  • Hotels.com
    € 157
0.8 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 163
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    € 163
  • ZenHotels.com
    € 139
  • Hotels.com
    € 163
0.6 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Restaurant
€ 312
  • Expedia.com
    € 287
  • Hotels.com
    € 290
  • Vio.com
    € 287
0.9 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Restaurant
€ 270
€ 161
  • Vio.com
    € 270
  • StayForLong
  • eDreams
    € 270
1.9 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
€ 144
  • Expedia.com
    € 144
  • ibis
    € 144
  • Priceline
    € 143
1.5 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Roomservice
€ 137
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
    € 127
  • Expedia.com
    € 128
  • Priceline
    € 137
2.1 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Huisdieren ok
€ 106
  • B&B Hotels
    € 100
  • Lol.travel
    € 73
  • Expedia.com
    € 92
2.3 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Huisdieren ok
€ 129
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
  • Agoda.com
    € 123
  • Expedia.com
    € 172
1.2 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Restaurant
€ 100
  • ibis Budget
    € 100
  • Trip.com
    € 99
  • Expedia.com
    € 100
2.0 km van Grand Hotel Les Trois Rois
Gratis wifi
Meer hotels in Bazel bekijken
Beoordelingen (1.227)
Beoordelingen filteren
1.227 resultaten
Waardering van reizigers
1.023
130
40
17
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.023
130
40
17
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.227 beoordelingen
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Fijn hotel, prima ligging, attent en service gericht personeel, kamers met alle faciliteiten. Maar brasserie is veel te klein voor dit hotel. Er was geen plaats meer bij het diner voor ons als gasten van het hotel.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
1  Bedank andre k
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
LesTroisRois, Manager van Grand Hotel Les Trois Rois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Andre

Thank you very much for having chosen the Grand Hotel Les Trois Rois for your recent stay in Basel as well as for having taken your precious time to share your impressions with this wonderful review.

We are delighted that we were able to convince you with our attentive and personal service as well as our historic ambience and modern facilities. We are striving to provide each single guest a truly remarkable experience during his visit. Therefore, please rest assured that we deeply regret that our Brasserie did not had enough capacity during your stay.

It would be our great pleasure to welcome you back to the Grand Hotel Les Trois Rois and to convince you again of our attentive as well as discreet service. In the meantime, we remain with kindest regards from the Rhine river and wish you the very best.

Yours sincerely

Tanja Wegmann
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Op weg naar het zuiden maakte we hier een tussenstop! Gedateerd hotel. Geen airco aanwezig, redelijk gehorig, kamer was vrij klein en vloer kraakte! Zou hier geen tweede keer verblijven. Heeft misschien ook wel z’n charme maar geniet niet onze persoonlijke voorkeur. Aan de vriendelijkheid van het personeel lag het overigens niet!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 917mariof
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
LesTroisRois, Geschäftsführer van Grand Hotel Les Trois Rois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018
Google-vertaling

Dear Mario

Thank you for taking the time to write this personal feedback concerning your recent stay with us in Basel. Your comment is very important for us and highly appreciated as we continuously strive to meet guest’s needs and expectations.

The Grand Hotel Les Trois Rois is one of the oldest city hotels in Europe – founded in 1681 as an inn for gentlemen, rebuilt in 1844 as a Grand Hotel – receives guests from all over the world. Napoleon, Queen Elisabeth II, Pablo Picasso, Thomas Mann and many others have enjoyed the exclusive hospitality. From 2004 to 2006, our property was renovated back to the period around 1844 according to national heritage criteria. At the same time the hotel is also fitted with a luxury infrastructure to respond to the needs of the most exacting guest – as befits one of Switzerland’s leading hotels.

Following, kindly be informed that all our areas as well as guest rooms offer air conditioning as well as state-of-the-art technical equipment. We would be more than happy to provide a tour through all our different room categories out of which many offer a calm location overlooking Rhine River.

Once more we would like to express our regret for any uncomfortable situation during your past stay. We hope having the opportunity to convince you of our usually high service standards and remain with kindest regards from the Rhine River in the meantime.

Yours sincerely,

Tanja Wegmann
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 januari 2017 via mobiele applicatie

Onze favoriete tussenstop op weg naar de wintersport! Prachtig hotel met de grandeur van vroeger. Supervriendelijke medewerkers, valet parking, topkamers, mooie bar(steeds plaats voor hotelgasten) en mooie brasserie.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank PenHof
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
lestroisrois, Manager van Grand Hotel Les Trois Rois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you very much for your kind feedback.

We are delighted to read that the Grand Hotel Les Trois Rois was your favourite stop on your way to the mountains and that you especially appreciated our friendly and attentive staff, the convenient valet parking and our modern but cosy bar.

We are much looking forward to welcoming you back again and send you our best wishes in the meantime.

Kind regards
Reto Kocher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2016

Globaal excellent hotel. Uitstekende ligging. Prachtige kamer met uitzicht op de Rijn. Perfecte service. Zeer goed gegeten in de Brasserie van het hotel. Schitterend ontbijt. NB: Basel als tussenstop naar het Zuiden is een aanrader. Aangename kleine stad met prachtige musea voor moderne kunst.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
3  Bedank Frank V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
lestroisrois, Manager van Grand Hotel Les Trois Rois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you very much for sharing your kind words on your recent stay at the Grand Hotel Les Trois Rois.

It is such a great pleasure for us to read that you especially appreciated your room with the beautiful view, the dinner at the Brasserie as well as the breakfast.

We are already looking forward to welcoming you back again to our hotel very soon. In the meantime we wish you the very best.

Yours sincerely

Reto Kocher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 maart 2016

Gastvrije en persoonlijke ontvangst in dit schitterende hotel. Zorg dat je een kamer krijgt met majestueus uitzicht over de rivier Rijn. Die kamer is niet riant groot maar wel voorzien van alles waar de verwende reiziger van houdt. Bovendien wordt alles gedaan om je te ontzorgen. Na een lange reis is het prettig als de service begint zodra je met de auto voorrijdt. Daarna vlotte service bij de receptie met vooraf ingevulde formulieren. In korte tijd genoten wij van vorstelijke aperitief in de bijzonder bar. Een aanrader!

Kamertip: 'standaard' kamer biedt alles
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank PD3S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
lestroisrois, Manager van Grand Hotel Les Trois Rois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2016
Google-vertaling

Dear guest

Thank you for having taken the time to evaluate your recent stay at the Grand Hotel Les Trois Rois.

We are delighted about your wonderful feedback and are more than happy that our hotel and service met your expectations.

We look forward to welcoming you soon again to the Grand Hotel Les Trois Rois.

In the meantime, we thank you for your recommendation and remain with best regards.

Reto Kocher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken