“Probeer eens iets anders je wordt smakelijk verrast”
Beoordeling van Brasserie Sanz

Brasserie Sanz
Geclassificeerd als nr. 3 van 40 Restaurants in Heemstede
Keukens: Frans
19 maart 2020 beoordeeld

Van een collega kreeg ik door ga eens na Sanz in Heemskerk.wij (groep vrienden) geboekt want dat MOET je zeker doen,eenmaal binnen was het druk en leek gezellig.
Werden begroet door een jonge dame bracht ons naar de tafel en vertelde ons direct dat zij vandaag met een ZES(6) gangen menu werkte deze avond.Zo zeiden wij dan wordt een hele opgave(niet dus)bij de borrel werd direct Een Amuse geserveerd,HEERLIJK( goed beging en zo werden we de hele avond aangenaam VERRAST.Ik ga niet de hele avond vertellen maar deze W
was TOP. Ga er heen en laat je verrassen, je wordt niet teleurgesteld .

Datum van bezoek: februari 2020

13 februari 2020 beoordeeld

Gezellig gegeten voor een heel redelijke prijs bij dit uitstekende restaurant. Een 6-gangen diner leek veel maar was prima uitgekiend en heerlijk!!! Goede bediening en voor de deur parkeren. Een Top avond!

Datum van bezoek: februari 2020
30 december 2019 beoordeeld

6 gangen gegeten was weer heerlijk, er is wel een groot nadeel het restaurant is steeds zo vol dat een normaal gesprek voeren niet mogelijk is. Het geluid dat is een probleem daar, dus ik denk dat wij niet meer daar naar toe gaan. jammer want de keuken is prima. Er waren een paar groepen pufffffffffff druk veel geluid.

Datum van bezoek: december 2019
17 december 2019 beoordeeld

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en na ontvangst een zeer correcte bediening/culinaire verzorging door Ruud en Kim

Datum van bezoek: december 2019
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu kan je ook a la carte bestellen en niet alleen het prima menu. Nu nog ietsjes meer vernieuwen en het blijft een perfecte tent. De kwaliteit prijs verhouding is voor Nederlandse begrippen goed!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Brasserie Sanz bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In Brasserie Sanz geweest? Deel je ervaringen!